Tintin i Amerika skrev 2019-08-17 15:20:42 följande:
Var har jag skrivit om bonde söker fru?
Ljbs skrev 2019-08-17 14:03:16 följande:
Fast knappast camping i samma syfte som Svensson ?? Eller hur??
För det första kommer dom ju Inte få campa för att dom är på semester i den bemärkelse Svensson campar.
Utan att läst mig in i artikel. Så är det ju också säkerligen i syfte att få bort dom från allmänna parkeringar, privata parkeringar och andra ytor färg dom bosätter sig och på så vis ställer till problem för markägare , kommun, boende och t ex hyrare av p platser.
Jag menar vanligt svesson campande på campingplatser ;)
inte på parkeringsplaster och gator å dylikt Kom du till campingen så ska du få se hur många som gör aktiva val och hur många som campar för att de har kompisar som campar och av att slippa ensamheten. Att köpa en slitter ny vagn och äta gröt på dagarna är inte en intresse utan saknad efter annat.
Hälsosamt? har du varit på toaletterna på campingplatser?
Har du varit i duscharna? tvättstugorna? där man diskar?
hur och i vad man fyller på vatten till vagnerna med?
https://www.hemgallerian.se/tradgardsverktyg/4394-vattenkanna-10l-gron.html?dv_chgroup=sem&dv_channel=google&gclid=Cj0KCQjwy97qBRDoARIsAITONTJN5DXT6lbMgf1Bsfya1HmEVAIJrDew_HEPapcI8DbgGXuBc9UDzucaAr4mEALw_wcB
Alla , alla somi en masspsykos hade sådana 10 liters vattenkannor till trädgården och fyllde på vattentankarna i husvagnen! Dessa kannor är inte godkända till dricksvatten! De innehåller gifter! Folk körde på dessa för att de är billiga!
Sedan är själva vattentanken i vagnen gjord av plast! Hur varmt blir det egentligen i den tanken en varm sommar dag på 25-30 grader utomhus? Hur hälsosamt är det??
Nä du mig får du aldrig boskaps-campa! och jag är inte ensam!
Men är det inte skönt att ingen tvingar dig och att du faktiskt slipper om du vill, precis som att de som gilla att campa faktiskt får göra det om de vill, utan att någon tvingar dem?