Tintin i Amerika skrev 2019-08-17 15:20:42 följande:
Var har jag skrivit om bonde söker fru? Jag menar vanligt svesson campande på campingplatser ;)
inte på parkeringsplaster och gator å dylikt Kom du till campingen så ska du få se hur många som gör aktiva val och hur många som campar för att de har kompisar som campar och av att slippa ensamheten. Att köpa en slitter ny vagn och äta gröt på dagarna är inte en intresse utan saknad efter annat.
Hälsosamt? har du varit på toaletterna på campingplatser?
Har du varit i duscharna? tvättstugorna? där man diskar
Angående aktivt val, indier exempel så är det väl ingen som satt en pipa mot tinningen på dom o tvingat dom campa?
Ja jag har besökt campingens gemensamma toaletter och duschar. Just dom jag har besökt har varit av varierande kvalitet men alltid rent o fint skick mot andra typer av offentliga toaletter på caféer restauranger och andra i stan. Duschutrymmena likaså.
Vad gäller parkeringen måste du missat vad jag skrev. Jag menade på att romerna inte campar av samma anledningar som Svensson och att syftet för , vad jag antar vara kommunerna som ser över möjligheterna för romerna att campa, gör detta för att få bort dom romer som campar på allmänna ytor i våra städer.
I övrigt är jag hemskt nyfiken på din nuna, för att ytterligare förvånas över vem som gömmer sig bakom diverse fl trådar, dina resonemang blir ju bara tokigare och tokigare och jag tror inte att du på riktigt.