Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Va tror ni om detta? Första testet med ?tent be sure? ägglossningstest
Va tror ni om detta? Första testet med ?tent be sure? ägglossningstest
Kan nån tyda detta?
Nej men varför är dom starka och sen blir sen längst ner plötsligt jättesvag då? :/
Hej!
Mina ÄL-tester har sett ut såhär i 11 dagar nu, är det att de aldrig når positivt eller visar de positivt hela tiden? Är det någon som vet om det är normalt att ha såhär tydliga streck resten av perioden?
Massa frågor från mig nu...
Jag har inte vågat ta något gravtest än eftersom man ständigt blir besviken... Är "bara" på dag 31 än så länge och min period brukar vara 34-44 dagar, ibland ännu längre. Men jag kanske borde göra det?..
Tack så jättemycket, då får vi se om mina har tänkt att bli svagare snart eller stanna såhär.
kan man ha svaga streck på testen EFTER ägglossningen? :D
Hade positivt test igår med supertydligt streck och idag inget knappt skönjbart. Kan det ändras så på en dag?
Tjejer kan ni hjälpa mig?? Är detta ägglossningstest negativt ??
Jag har genomskinliga ägglossningsflytningar och har haft det både igår och idag, men ägglossningstest visar bara svagt positiv stegring. Har alltså inte fått fullt positivt utslag även om jag tycker att flytningarna är tydliga. Eller kommer flytningarna precis innan ägglossningen?
Har en fråga... jag hade ilningar i äggstockar/livmoder i torsdags, tog cb digitalt ÄL test kl 16 som inte visade någon glad gubbe. Sen igår när jag vaknade hade jag äggviteliknande flytningar men endast då och fick detta på ÄL test:
Skulle ni säga det är positivt?
Hur mycket ÄL flytningar (äggvita) brukar ni ha? Jag får alltid så typ 1-2 gånger max och då endast på morgonen. Ska tilläggas att jag menar att det kommer när man går på toaletten, jag känner inte efter i underlivet.
Vad tror ni, släppte ägget igår? Myste imorse, var vi för sent ute?