Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Ja men då borde de ju blivit då :D hejaheja! Hoppas de blir lika starkt :)
Ja men då borde de ju blivit då :D hejaheja! Hoppas de blir lika starkt :)
Vad är det för app ni använder? :)
Men jag fattar inte, ditt test som har högst värde ser svagare ut än det som är näst högst?
Ooh över 1.0 nu!! Plus att tenoren gått spikrakt uppåt idag :D hur går de för er andra?
Den övre från imorse och den nedre för 10 min sen.
Nästan positivt va?
Ny i tråden och har aldrig testat med tester förut.
Det är så svårt att veta! Fick glad gubbe på cb-digital nu så det känns ganska säkert ändå. Men, får köra på hela veckan. Enligt flo är äl på fredag och Premom säger söndag.
Hej :)
Har precis börjat göra tester för ägglossning. Jag har trackat min mens i flera år med P-Tracker och har enligt den haft ägglossning, i förrgår redan.
Testade att lägga in testerna i Premom och verkade ha en peak imorse?
Vad tror ni? Har haft tydliga tecken på att ägglossning är på gång, igår var jag öm och hade lite ont i benen, men jag vet ju inte om de symtomen kommer före eller efter. Är som sagt lite ny på det här .
Lite starkt ljus bara men här är bättre bild , tog ett test vid 12 och ett vid halv 7 . Detta är det senare
Cykeldag 40!! Äntligen!!
Fråga till er alla.
Den 11/10 och lite innan hade jag kramper i magen och massa "äggloss" flytningar. Tänkte att det var ägglossningen, men det dröjde till den 13/10 innan jag fick fast smiley på clearblue ägglossningstest, men då hade flytningarna minskat kraftigt. När tror ni jag hade ägglossning? 24-48 timmar efter den fasta smileyn?