Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Premom, den är verkligen awesome! Istället för att spara test så fixar appen de åt en. Samt analyserar :D
Premom, den är verkligen awesome! Istället för att spara test så fixar appen de åt en. Samt analyserar :D
Vad det blivit tyst här inne :)
Har någon av er använt babyplans tester? Börjat med dom för första gången nu, men funderar på hur i helsike jag ska kunna se en stegring. Haha.
Hade mens för en vecka sedan, har testat med äl tester nu i 4 dagar (började tidigt bara för att ha nåt å tänka på). De ser exakt likadana ut varje dag.. Borde vara en vecka ca kvar till äl, men får ju så starka utslag ändå.
Får ni också starka utslag på dom tidigt i cykeln?
Har testat Ägglossningstest varje dag sedan ungefär cykeldag 12 till dag 18 och bara fått negativt, det var kanske dag 13 det var en aning mörkare än dom andra dagarna. Så jag bestämde mig för att inte testa mer efter dag 18, men idag på dag 24 ville jag bara göra det och fick det här, detta är väl positivt? Kan man ha ägglossning såhär sent? Min cykel var regelbunden på 28 dagar innan mina missfall i våras sen har den varit jätte konstigt:(
Har du tagit ett gravtest?
Jotack. Skriv gärna vad de svarar sen.
Jag borde ha äl om ca en vecka. Men inte enligt testerna och vad appen kan läsa av dom. Suck.
7 dagar nu då.......
Är det ens möjligt att ha peak så tidigt cykeln?
Eller kan det vara att det är för nära förra mensen som de är starka och nu börjat gå ner till att bli svagare, för at sedan bli starka igen? Hmm.
Du kan inte vara gravid då? Man kan tydligen få starkt utslag på ältester då
Okej, vad konstigt annars, tror ju inte man kan släppa så många ägg under en månad???? måste vara något fel på testen, är inte säker själv på mina test heller.
Haha ja nej, man får hoppas det iallafall???? den här månaden är första gången jag testar med ältester, kanske inte var så smart, starkt utslag sen svaga sen starkt och svagt och sen starkt igen. Nu har jag ju inte testat om jag är gravid än, tester kommer imorgon men det kanske är för tidigt att testa????
Haha de hoppas jag också, sambon kanske inte;) imorgon är det en vecka efter ÄL, många har testar positivt runt en vecka innan men jag vet inte, tålamodet är ju såå lågt just nu haha
Nämen alltså, fick molvärk igår och tänkte att det kanske är ägget som fäster, men jag tror tusan min ägglossning är nu, testerna ökar i styrka igen. Detta är så otroligt frustrerande....... :(((((((
Ja denna karusell tar ju aldrig slut... Nu har jag ordentlig molvärk och testet blev jätte starkt imorse. Så är nog en väldigt sen ägglossning :/
När tror ni ÄG var? I första cirkeln kring CD 14 eller andra cirkel CD 22? Kan tillägga att mina ägglossningstest ser absolut inte ut såhär annars, brukar ha en fin och tydlig stegring med en peak på CD 17-19 och hela cykeln brukar vara mellan 32-35 dagar.
Har tagit gravtest men det är negativt, vilket inte är så konstigt för även om ägglossning var i första cirkeln så är det bara ÄL +8.
Tycker nästan att CD 22 ser starkast ut ????
Min tolkning skulle lyda att kroppen försökte ägglossa vid första peaken du hade. Positivt äl test garanterar inte ägglossning så kanske blev det ingen då?
Nästa peak vid dag 22 kanske är kroppens andra försök? Om det blir svagt efter nu i dagarna skulle jag gissa på äggsläpp nu senaste
Skulle ni säga att det nedersta är positivt?
Tog det översta några timmar innan.
Isåfall ovanligt tidigt ägglossning!
Hmmm... Tog ett ÄL-test som visade början på stegring efter 5-10 min när jag registrerade det i appen. En timme senare såg jag att det blivit väldigt mycket starkare. Aldrig varit med om det tidigare (bara sett att test blivit svagare efter avläsningstiden). Vilket test hade ni gått efter?
Jag hoppas att det inte peakat idag, för då har jag ju förmodligen ägglossning imorgon och min sambo är inte hemma förrän imorgon kväll eller tisdag kväll :(