Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Nu jäklar!! Efter 13 veckor av halvhöga (High 0,6) och nollor som resultat så kommer de ett HÖGT! Hoppas de stiger ännu mer och att ägglossning blir imorgon :D
Nu jäklar!! Efter 13 veckor av halvhöga (High 0,6) och nollor som resultat så kommer de ett HÖGT! Hoppas de stiger ännu mer och att ägglossning blir imorgon :D
Härligt, håller tummarna, du hade ju en peka där så det ser positivt ut. Jag hade 1.78 förra månaden och fick bara high haha. Förstår mig inte rirkgit på den appen och hur den mäter. Tempar du också? Så du ev kan se om ägget släppt?
Såg ut såhär, jätte topp
Ingen aning, hade en tempstegning och äl sekret, som sedan blev "vanliga" flytningar och mens då, så jag antar det hehe. Men man vet ju inte helt 100 ändå. Väntar på äl I dagarna, ska bli kul att se hur värdet på testet och tempen gör denna gången :)
Vad är det för app ni använder? :)
Men jag fattar inte, ditt test som har högst värde ser svagare ut än det som är näst högst?
Härligt :) jag brukar testa vid 16,då är de som starkast för mig. Så återkommer ;)
Såhär ser det ut för mig... lite märklig...
Eller hur! Jag fattar inget just nu, får väl vänta o se om jag får nån temphöjning, testar ett par dagar till och ser, har aldrig haft äl så tidigt innan utan har alltid på dag 14-15 så blir spännande att se!
Räknas detta som positivt? Jag fick det nu på äl+7/8?!
Fick du positivt även för en vecka sedan? Tempar du också? Tänkte rom tempen ökade och ägget släppte?
Hej hörni!
I morse fick jag glad gubbe på clearblue men enbart 0,71 två timmar senare på en vanlig sticka. Ikväll blev det rund ring på clearblue... skulle ni tolka de som att ägglossning varit fast verkligen var snabbt över eller är den bara påväg? :)
Hej hörni!
I morse fick jag glad gubbe på clearblue men enbart 0,71 två timmar senare på en vanlig sticka. Ikväll blev det rund ring på clearblue... skulle ni tolka de som att ägglossning varit fast verkligen var snabbt över eller är den bara påväg? :)