Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej när tror ni ägget släppte här? Första två är tagna 22/9 och det tredje är den 23/9.
Fick en rosa slemmig flytning den 24e och idag bruna flytningar, jätte konstigt!?
Hej när tror ni ägget släppte här? Första två är tagna 22/9 och det tredje är den 23/9.
Fick en rosa slemmig flytning den 24e och idag bruna flytningar, jätte konstigt!?
Skulle nog tippa att de släppte 23 eller 24 med tanke på flytningen och bruna flytningar. Med min andra son fick jag som rosa flytningar och sedan bruna i anslutning till ägget släppte
Från att mitt började qå va de kanske 3-4 dagar med rosa först sen brunt sen. Blandat som flytningar. Och kom bara vid toalettbesök. Min BM förklarade för mig då att de kan bli som en liten blödning når ägget lossnar. Håller tummarna att det är så för dig:)
Tack för att du delar med dig <3 tog på skoj ett till ÄL test i dag för jag började få som molvärk igen som liknande vid ägglossning och fick såhär (se bild), dagens är till höger, vänster är från i förrgår. Är jag på väg att få ägglossning igen? Haha vad händer..
Du kan inte få ägglossning igen (man kan släppa två ägg under en cykel med då sker det inom 24 timmar).
Det kan vara som så att du faktiskt inte ägglossade tidigare och nu gör kroppen ett nytt försök genom att öka lh:t (hormonet som stickan testar efter). Hur är ditt sekret nu? Vattnigt? Äggvita?
Ja dd va ju konstigt iomed att du fick den blödningen med. Så då tänkte jag att ägglossbibgen borde ha vart där vid blödningen.
Men hur många dagar är de sen du fick de rosa flytningarna? Äl test kan ju i vissa fall ge utslag på graviditet med men är väl typ bara en vecka sen du hade de så borde ju va för tidigt att ge utslag för graviditet då.
Hrm dra de va ju lite knas att de visar så starkt nu.
Ja, det låter ju inte som ägglossning. Tempar du?
Ok, fair
Jag ser bara så många tjejer som får upp hoppet av sådan ?fakta? och tycker inte det är riktigt schysst. Hormoner Lh kan ju fluktera genom en hel cykel, om det vill sig illa.
Men Lumas verkar ha koll på fertilit sekret, så då blir det iaf liiiite lättare för henne att tolka kroppens flera olika signaler. Men ibland känns kroppen som en skojare