• Romu

Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

Hej tjejer! I need your help!

Jag har sen uttag av spiral 14 augusti haft två cyklar. Tog 46 dar innan jag fick min mens efter uttag och nästa var 48 dagar. Själva mens dagarna har varit 5 dagar precis båda gångerna.

Nu har jag börjat testa med äl test o enligt appen ska jag inte ha äl förren 23 dec o men typ 3 januari.

Men en kompis övertala mig o testa redan nu mtp att cykeln är så lång osv.

Har nu tagit test i tre dagar, slänger in en bild.

Det sista testet är gjort nyss typ. Är det positivt? Man ser tydligt en stegring men vet inte om jag tycker det är precis lika starkt som kontrollstrecket som det ska va. Men jävligt nära.

Heeelp!

• Romu

Entusiastisk

Men eller hur! Jajemän, nu sexas det loss!

Tar imorrn innan jobbet, börjar 13 sen tänkte jag ta ett när jag kmr hem just in case, slutar 20. :)

• Romu
    Entusiastisk skrev 2019-12-10 10:50:14 följande:

Meddela hur det gick med testerna om du hinner mellan varven ;)

Tog ett vid 11 idag och det verkar fadea redan.. Hmm.. Får se när jag kmr hem ikväll. Men kände av äl igår samt genom flytningar. Haha. Vi får se.
  • Romu

Ehm wtf?

Tog ett imorse som va svagt igen o nu ikväll starkare?

What to do?

• Romu
    rmj skrev 2019-12-11 07:18:49 följande:

Det är det vänstra strecket du ska läsa av och det ska strecket ska bli starkare än det högra för att vara ägglossning. Så ingen ägglossning än på dina bilder. 

Menar mer att det ökar igen.

Och hade äl symtom den 9de. Blir inte klok. Fortsätter o testar.
  • Romu

Har haft två cyklar på 48 dagar sen uttag av spiral.

Prickade in äl med stickor och symptom i måndags. Sexade i ett par dagar innan o efter.

Nu till min fundering. Enligt min app står det att mensen ska komma nästa lördag vilket bara är 35 dagar... När kan jag testa mig? Hur långt från äl kan man testa?

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?