Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Halloj!
Jag hoppar in i den här tråden.
Vi fik vårat första barn för ett år sen och nu vill jag att vi ska försöka få till nästa. Har ännu inte övertalat min man än.
Jag hade lovat mig själv att inte bli lika hispig som när vi försökte tillverka första, men nu är jag där ändå. Har haft mens sen i juli och då kände jag av ÄL så tydligt med både värk och massa flytningar. Den här och förra månaden känner jag typ ingenting. Lite molvärk tidigare i veckan kanske och sen två dagar tillbaka massa finnar (hade det förra månaden också). Har därför börjat med tester den här månaden och till nästa har jag även tänkt köra med rosenrot och bisolvonmetoden.
Har kört tester sen i torsdag, och är idag på dag 14 i cykeln och har i princip alltid haft 28 dagar cykler. Har sett en stegring sedan i torsdags och idag ser det ut så här. Är det positivt? Självklart kan jag ta ett till imorgon för att se om det blir ngn skillnad..
Är det fler än jag som inte känner av ÄL? Sonen tog nio månader att få till med ett MF och ett MA så vill så gärna att det ska funka snabbare nu..