Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Nu är de 8 dagen tester ser ut såhär? I stort sett lika starkt varje dag, men liiite starkare idag. Hur kommer de sig? För jag hade ägglossning 12/8 och har BIM på måndag...
Vill bara tipsa om appen Premom, där man kan fota av och registrera sina tester och hålla koll på sin stegring/peak :) Såhär ser den ut.
Hej! Jag började med appen ni ser här (Premom) 24/8 och fick då högt (0,5) och antog då att ägglossningen måste ha varit dagen/dagarna innan de. Men nu har jag fått ännu högre resultat! Om jag utgår från att jag hade ägglossning då ungefär 22-23/8 så borde BIM vara ungefär på torsdag, hur går då detta ihop? Eller kan jag bara ha haft ovanligt hög nivå då men ägglossningen sker egentligen nu?
Många frågor... förvirrad tjej här :/
Har inte riktigt lärt mig allt detta än med temp och sånt. Min temp går typ upp och ner varje dag hehe. Men din ahr ju gått ner, som efter äggsläpp, och sen uppåt igen?
Ni som använder premom appen, när ni har äl peak, vad är LH värdet då? Jag fick high på 1.78 men teststrecket är mkt starkare än kontrollstrecket.
Sen är det så coolt att se när det funkar, LH går spikans uppåt och tempen neeeeer :)
Undra om det har samband? Låga värden och utebliven äl? Ingen aning. Men man lär sig mycket om kroppen när man tempar och sånthär.
Idag har även tempen gått upp, så jag har nog haft äl under natten. Ska ta ett test i em och kolla.