Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Den sista är helt solklart positiv!!
Den sista är helt solklart positiv!!
Fick blinkande gubbe (fertil) på cb söndag och måndag, idag har jag haft tydliga ägglossningsflytningar och nu fast gubbe (högst fertilitet) så nu är det bara att ligga på idag och imorgon :)
MEN kolla stickan från rfsu, inte alls positiv. Skulle tippa på att det visar positivt först imorgon på fm. Därför jag älskar de digitala, rekommenderar verkligen!
Hej. Jag är ny på detta och undrar om ni vill hjälpa mig? Skulle ni säga att detta test är helt positivt?
Jag vet inte om jag har ägglossning eller ej? Detta är typ det starkaste utslag jag lyckas få.. Tror ni att jag har ägglossning iaf?
Vissa dagar tar jag två ifall att :) men detta resultat är alltid typ det starkaste jag får..
Har aldrig tempat, borde kanske testa :)
Ni som använder premom appen, när ni har äl peak, vad är LH värdet då? Jag fick high på 1.78 men teststrecket är mkt starkare än kontrollstrecket.
Sen är det så coolt att se när det funkar, LH går spikans uppåt och tempen neeeeer :)
Är det nedersta pos?
Jag har aldrig fått peak, bara high. Mkt knepigt hehe
Ooh över 1.0 nu!! Plus att tenoren gått spikrakt uppåt idag :D hur går de för er andra?
Nämen! De borde ju va ägglossning där CD 10?! Vet inte varför de höjs igen dock :o
Hellu! Detta måste väl va positivt ?
Hinner inte sexa idag så det blir imorgon kväll men är det ändå hög chans då?
Första gången jag använder CB advanced så ja undrar mest om ni tror att de dröjer länge innan ägglossning om de ser ut såhär på eftermiddagen idag?