Ägglossning 9-10/8-2019
Kunde inte hålla mig så jag testade idag, både jag och min kille ser ett svagt svagt streck! Ska testa imorgon igen!!
Kunde inte hålla mig så jag testade idag, både jag och min kille ser ett svagt svagt streck! Ska testa imorgon igen!!
Taaack :) du med !! Vi håller varann uppdaterade!!
Är det någon som känner samma symtom som mig?
Trötthet (idag) sov från kl 13-15, halsbränna, mått illa, är hungrig ofta, inbillar jag mig ? Jag är ju bara på ÄL+7 (8) och bim-10.. negativt på tester då jag är testoman. Haha
Håller tummarna för dig med! När ska du testa?:)
Hur räknar ni ÄL? Såg att TS hafe positivt ÄLtest 9/8. Räknar du att ÄL inträffade den dagen eller 1-2 dagar efter?
Jag vet ju inte exakt när ÄL var. Bara att jag fick ÄL-stegring 9/8 sedan positivt 10 och 11. Jag tänker att ÄL då var runt 12? Eller hur räknar ni?
Jag skulle räkna positivt från första glada gubben du fick och sen räkna att ägget släpper om 12-24 timmar efter det.
Jag fick poitivt två dagar, andra dagen fick jag även ont i äggstockarna (vilket jag får varje ägglossning då mensen kommer prick 14 dagar efter denna värk) så jag räknar att ägglossningen skedde dagen efter mitt första positiva test, vilket blir typ inom 12-24 timmar.
Vissa säger 24-36 timmar efter positivt test men det är nog individuellt tror jag.
Vaknade upp mitt i natten och kunde inte sova, gjorde detta testet!!
Jag har räknat måndagen 12e som ÄL. Men fick ju stegring fredag 9e sedan positivt 10 och 11. Då borde jag kanske räkna ÄL från 11e?
Ja. Men så otåligt!
Men åå grattis!! Så kul!