• viljaa

Ägglossning 9-10/8-2019

Tr0ust skrev 2019-08-15 19:47:00 följande:

Hur går det för alla? Har ni några känningar?

Jag har massa känningar men vet helt ärligt inte om jag egentligen hittar på dem! Hur känner du?
  • viljaa

Hörrni, tycker ni att jag ska testa imorgon? Eller är det för tidigt? Det blir ÄL+8, bim-6. Jag ska ut med lite kompisar imorn kväll och vill ju inte dricka om det är ett frö där. Men samtidigt blir det uppenbart om jag inte dricker nåt, och det vill jag inte om jag inte ens är gravid. Jag säger aldrig nej till att dricka annars liksom haha.

• viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-17 09:27:47 följande:

Viljaa hur har det gått? Har du testat.???

Asså det är ju verkligen för tidigt men jag testade. Tyckte att jag kunde se en svaaaaag skugga men kan lika gärna vara spök. Det är ju egentligen alldeles för tidigt för att se nåt!!! Isf skulle den satt sig på ÄL+5 och det är ju verkligen i tidigaste laget. Det blir nog något glas vin så blir de inte misstänksamma, plus att jag kan känna att jag inte överanalyserar för mycket då.
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-17 10:36:39 följande:

Okej. Skicka bild? ;)

Det syns knappt i verkligheten så med kamera + FLupplösning tror jag inte det syns alls! Jag avvaktar ett par dagar, tror onsdag får bli nästa testdag. Då är det BIM-2 :D
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-17 11:17:27 följande:

Okej. Lycka till iallafall!

Taaack :) du med !! Vi håller varann uppdaterade!!
  • viljaa
    Kdolz skrev 2019-08-17 11:28:31 följande:

Kunde inte hålla mig så jag testade idag, både jag och min kille ser ett svagt svagt streck! Ska testa imorgon igen!!

Men åå vad kul ! Hoppas att det inte är spök! Vilken dag är du på efter ÄL? :D
  • viljaa
    Kdolz skrev 2019-08-17 12:22:28 följande:

Nej precis hoppas inte det! Jag är på ÄL+10 eller 11 tror jag och hade vad jag tror var nidblödning för 3 dagar sen!

Spännande!! Då kan det ju vara the real deal!! Håller tummarna. Själv ör jag bara på ÄL+8...
  • viljaa
    Kdolz skrev 2019-08-18 02:20:57 följande:

Vaknade upp mitt i natten och kunde inte sova, gjorde detta testet!!

Men åå grattis!! Så kul!
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-18 12:24:26 följande:

Såg att du på upp ett test i en annan tråd. Är det positivt? :)

Tänkte låta analystjejerna där avgöra det hahah!! Jag vet nämligen inte. Tror det är neg. Det var ju det jag tog igår morse.

Uppdatering: jag gick ju ut igår med mina vänner och drack lite. Asså verkligen jättelite. Men mår spyilla idag så det kan ju inte vara bakfylla. Tänk om det är ett gravtecken? Ont på högersidan i magen också. Där jag har haft mest stickningar osv.
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-18 12:57:16 följande:

Hoppas att det är en bebis då :)

Hoppas också det :) hur går det för dig? Några nya symptom?:)
Svar på tråden Ägglossning 9-10/8-2019