BIM september 2019
Det borde ju vara det tänker jag också :)
Det var ju en smidig lösning, tack för tips! :)
Det borde ju vara det tänker jag också :)
Det var ju en smidig lösning, tack för tips! :)
Nu kom äntligen den fasta glada smileyn på ägglossningstestet! Det betyder väl att ägget släpper inom 24 timmar? När ska man mysa till det för att ha som störst chans?
Min man och jag har myst varje dag senaste veckan och det gör mig lite orolig att vi ?slösat? hans simmare haha ???? har hört att man inte ska ligga varje dag... är orolig att det inte ska finnas tillräckligt många nu när väl ägglossningen sker... dum tanke kanske men har läst detta flera gånger. Hur ofta får ni till det i bebisverkstan?
Hej alla kämpar!
Är på ÄL +4 och har molvärk/mensvärk idag. Är det ens möjligt? Någon som upplevt liknande? Minns inte att jag haft så tidigare graviditeter.
Stort plus idag på test. Så kissnödigheten va ett symtom.
Grattis alla ni som plussat! Här kom mensen nu, två dagar sen så jag hoppar vidare till oktober tråden och hoppas på mitt plus då istället. Ska testa bisolvon den här gången efter tips här inne :)
Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag
Tog nyss ett test som visade negativt såklart, är på BIM - 6så är ju väldigt tidigt, men tror inte att det blivit nått den här månaden, alla symtom jag hade är som bortblåsta nu????
1/9: AnneP
3/9: Idas123
5/9:
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN
11/9: ketchup88, Adlitam
13/9: Cachy, Bellis92
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana
16/9: lindamjonsson, Nicciz,HildaK
18/9: Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie
28/9: Naya, oklartLiv
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde Habba, Bettan84
Men åh! Såå roligt o spännande! :D
Kan tänka mig men inte förstå känslan! Förhoppningsvis är jag också där snart! :) får se när jag testar, onsdag tror jag :)
Hade BIM i lördags, men om mensen är lika sen som förra månaden så är det tisdag som gäller egentligen.
Håller alla tummar o tår att allt går bra! :)
Är det ditt första?
Hej på er,
BIM+3 idag och nu kunde jag inte hålla mig längre.. tog först ett av mina två RFSU testa tidigt och sedan testade jag även ett gammalt digitalt med veckoindikor jag haft i flera år liggande hemma som hade ?gått ut? enligt datumet, bara för att ?använda upp det tänkte jag. Men det funka visst ändå verkar det som. Se bild nedan.
Kan inte riktgt fatta det ännu tror jag.. är lite i chock tror jag fast det var min magkänsla innerst inne som man försökt att trycka undan.. :D livrädd, exalterad o glad samtidigt!
[quote=79908540][quote-nick]Millemupp skrev 2019-09-17 22:09:12 följande:[/quote-nick]Jag kompletterar med mitt. Fått starkare streck på testet jag tog idag så nu vågar jag börja tänka mig själv som gravid.
Stort grattis !!!!! Underbart :D
Hej alla! Inte skrivit så mycket denna månaden här, då ja varit lite off denna cykeln, både off på annat men off när det kommer till besvikelsen av att inte bli gravid.. så har inte velat känna så mkt. Vi fick också bara till det 1 gång och det var på ÄL dagen så förväntar mig inte så mkt denna gången..
men så idag på ÄL+5 så kände jag på förmiddagen som ett ilande mitt i livmodern, följt av molvärk som höll i sig en stund men sen släppte. Tillräckligt för att jag skulle märka det. Anade kanske lite brunt på pappret men inget så.
För er som känt ägget fästa, hur kände ni? Gillar inte helt tanken på att få upp ett hopp då jag inte varit så brydd denna cykeln tills nu idag då haha och vill helst inte bry mig men detta var så märkbart!
Tempen har varit annorlunda denna månaden också, vet inte om det är bra eller dåligt. Det får man väl se sen.. haha
Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)