Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

BIM september 2019

Tr0ust skrev 2019-09-01 13:43:12 följande:

Det där var inga förresten kvar på ditt test. Har du testat igen? När har du BIM? <3 Lycka till

Har inte testat igen. Jag har BIM 4 september! Funderar på o testa igen imorgonbitti. Men vet inte.. Vad tycker du? Tack detsamma <3
  • Sofiiakarin

Nu har jag fått mensvärk. Ställer in mig på mens nu även de svaga strecken på testen.... :( blev ledsen nu..

• Sofiiakarin
    Veronica5 skrev 2019-09-01 20:39:44 följande:

Neej vad tråkigt :(

Jag har också fått lite mensvärk och bruna flytningar så det känns som det är kört den här cykeln :(

<3
  • Sofiiakarin
    Myrkrypet skrev 2019-09-01 21:00:08 följande:

Svarar i denna tråd med, men jag tror inte det är mensvärk, gissar på växtvärk, ditt test var ju tydligt positivt tyckte jag! Jag håller mig positiv att det är växtvärk!

Tack va fin du är! Tempen har inte gått ner iaf. O ingen mens i sikte. Hoppas verkligen du har rätt. Älskar att vi peppar varandra såhär! Hur går det för dig?? <3
  • Sofiiakarin
    Renesme skrev 2019-09-01 23:05:34 följande:

Jag tror också att det är positivt, ge inte upp ännu!

Tack fina du! <3
  • Sofiiakarin

Tjejer! Jag hann igår inte köpa gravtest. Men! Kissade i ett rör nu o la in det i kylen. Kan man göra så? O köpa ett gravtest nu på FM o ta ett?

<3

• Sofiiakarin
    Tr0ust skrev 2019-09-02 07:10:07 följande:

Jag tänkte precis skriva till dig och fråga hur det hade gått.. :D absolut, men tänk på att ta ut det i god tid innan du gör testet då det ska vara rumstempurerat :)

Lycka till & uppdatera oss!!! <3

Tack! Vet inte varför jag är så inställd på negativt.. Är väl försvarsmekanism för o inte blir ledsen.

Men du har inte fått din mens än? När har du bim? <3
  • Sofiiakarin

RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan
  • Sofiiakarin
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-02 12:02:18 följande:

Jag ser i het tyvärr :(

Hur länge sen var äl?

Är på äl+10! Har ju fått svaga streck på testlagrets gravtest. Men hade en känsla att de inte stämde. Så tog ett rfsu nu. O det var blankt.
Svar på tråden BIM september 2019