BIM september 2019
Ja jag får se. Eller om.man kan be de göra en gyn undersökning?
Ja jag får se. Eller om.man kan be de göra en gyn undersökning?
Kan man bara få kolla sånt? Hur ber jag om det? Eller hur säger jag liksom?
Ja verkligen! :/ man ska ju kunna lita på ett plus. Ja du hur går det? Samma idag. Fick en tid till KK idag kl 13:30 så jag hoppas att jag får mer svar därifrån. Hoppas att de gör ett VUL & tar blodprov.
Jag uppdaterar senare :)
Lycka till!
Hej tjejer! Jag är på äl+8 eller äl+9 och tog idag ett clearblue early. Ser ju ett streck men blir så himla osäker då jag hört att många fått spökstreck med cb early. Strecket är blått men svårt att få med på bild. Vad tror ni? Tog även ett test från testlagret som visade negativt, möjligtvis en ytterst svag skugga som inte gick att få med på bild.. suck!
Håller tummarna stenhårt för oss alla här i tråden! :)
Evig väntan till äl....
Kommer säkert inte bli ngt denna gång heller..
Haha.. tack för lite hopp. Men det känns verkligen hopplöst ibland alltså. När har du äl?
När i aug? Jag hade mens 24 aug och min beräknade äl är 10/9. Jag kommer vara i Göteborg hela helgen dö hooooppas verkligen att det räcker med mys söndag måndag tisdag onsdag :P! Skulle bli sjukt ledsen om jag missade äl eller om vi sexade för lite haha
Nu har även min mens kommit :( Nästa BIM blir 1/10, så jag kommer inte att vara lika aktiv i tråden från och med nu. Hoppas att vi kan fortsätta uppdatera listan tillsammans <3
Positivt gravtest i söndags, började blöda kraftigt i måndags blöder fortfarande och negativt test idag. Alltså tidigt missfall igen...
Har bim igen 30/9 så hänger kvar i tråden ett tag till. Om jag orkar ta nya tag...
Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D