BIM september 2019
Jaaa.. Men en som skrev att det var färgrester och är negativt. Så nu är jag väldigt förvirrad haha! Håller tummarna för er också!
Jaaa.. Men en som skrev att det var färgrester och är negativt. Så nu är jag väldigt förvirrad haha! Håller tummarna för er också!
Det där var inga förresten kvar på ditt test. Har du testat igen? När har du BIM? <3 Lycka till
Hej tjejer.
Jag har ju fått ytterst svagt på rfsu testa tidigt innan helgen..Jag avvaktade och testa mig i helgen för att inte bli ännu mer tokig på otydliga test.. :D
Jag tetsade mig nu. Och nu När det tokblankt på alla test. Så jag antar att det var ett mycket tidigt missfall om det ens var något det vet man ju aldrig. Nu satsar jag på nästa ÄL som är runt den 10:e (enligt appen)
När bör jag testa med ÄL test? (Jag litar inte 100 på appen)
Lycka till alla och hoppas på många puss i september tråden nu :) Kramar <3
Tjejer! Jag hann igår inte köpa gravtest. Men! Kissade i ett rör nu o la in det i kylen. Kan man göra så? O köpa ett gravtest nu på FM o ta ett?
<3
Du och jag fick ju mens 22 men skulle egentligen haft 27 och Jag började faktiskt testa i lördags, för jag litar inte heller på appen nu när det blev så oregelbundet :) jag hade börjat testa nu om jag var du :)
Tack! Vet inte varför jag är så inställd på negativt.. Är väl försvarsmekanism för o inte blir ledsen.
Men du har inte fått din mens än? När har du bim? <3
Ja precis :) jag vill verkligen inte missa så vill veta när stegringen är!
Men va kosntigt? Du ska inte ta att boka tid till bm då och be om blodprov? :)
Ja något av det! Gör du VUL kan du väl även se om en äggblåsa är på gång :)
Om du berättar det du skrivit här dvs att du haft mens men ändå fått ett svagt sträck kan de ju konstatera om du är/var preggo eller inte :)
Är på äl+10! Har ju fått svaga streck på testlagrets gravtest. Men hade en känsla att de inte stämde. Så tog ett rfsu nu. O det var blankt.