BIM september 2019
Jag hade nog testat med ett annat gravtest istället! Det är ju svagt och ser ofärgat ut just nu, men de är ju något där?! :)
Jag hade nog testat med ett annat gravtest istället! Det är ju svagt och ser ofärgat ut just nu, men de är ju något där?! :)
Jag testar på
Söndag tror jag om inte temp börjar sjunka, vi har gäster hela helgen så har förhoppningsvis tankarna fulla av annat! Ska du testa mer?
Hej! Får jag vara med här? Var med i BIM Augusti och blev gravid men har nu ett pågående missfall, hcg nivån ligger på 99 så det är snart ur kroppen förhoppningsvis och då försöker vi direkt igen så vi hoppas att kroppen ställer om sig snabbt så vi kan få vara med i september tråden:)
Jag håller tummarna för er alla :)
Fick precis lite blodiga flytningar så nu är väl hoppet ute för mig tyvärr
Hej tjejer. Jag slutade amma för exakt ett år sen.... Jag har bara på känn att jag är gravid. Tryckte på bröstvårtorna. Så kom det råmjölk? På riktigt. Behöver hjälp om vad detta kan betyda? :)
Håller tummarna nu för er :)Tycker mig se två streck rätt tydligt
Jag tycker också att det ser positivt ut:)! Håller tummarna för er!
Tack:) jo fast då brukar det inte fastna som ett streck utan vara mer utsmetat, i alla fall när vi läser av liknande tester på jobbet. Så hoppas att det är positivt! jag skulle tagit ett likadant test imorgon och om det såg likadant ut hade jag tagit ett digitalt test:)