BIM september 2019
Har varit i exakt samma sits med min partner! När jag förde diskussion angående bebisverkstaden kom det helt enkelt fram att han hade noll koll på ägglossning och egentligen iprincip hela processen. Att det dessutom är typ 20% chans att ägget befruktas/fästs gör ju inte saken bättre. MEN han bättrade sig när vi hade tagit några biologilektioner, så helt klart värt att prata allvar! :)[/q
[quote=79850974][quote-nick]Myrkrypet skrev 2019-08-23 17:32:54 följande:[/quote-nick]Usch en så jobbig aituation, kan till viss del känna igen det, jag blir väldigt pådrivande runt äl och min man kan då bli mer ?avtänd? när jag stressar honom, helt förståeligt. Men vi har diskuterat det mycket och nu kör vi varannan dag vid äl och oftare om HAN väljer att ta initiativ till det. Sen har jag försökt att inte bara vara förutsägbar och mysa vid sänggående, jag är en vanemänniska liksom. Så jag har överraskat med picknick efter att mannen nattat barnet och då varit mycket lättklädd, tänds ljus och ja lite oväntat. Nu har jag tjatat tillräckligt, hoppas det va till nån liten hjälp... kram till dig
Jag tror på ett öppet snack och att ha en biologilektion.
Sen att överraska är ett väldigt bra tips, då det lätt blir samma gamla vanliga rutin, speciellt när man har småbarn. Ingen riktig tid över för nått spontant sexigt...Bra tips med picnic ^^