BIM september 2019
Åh grattis!!! :D
Blir nog inte tydligare än så här! Dags för mig att hoppa över till BF maj-tråden.
Åh grattis!!! :D
Blir nog inte tydligare än så här! Dags för mig att hoppa över till BF maj-tråden.
Får hoppas att de är så :) brukar ändå ha lite småkänningar i äggstockarna när de närmar sig mensvärk även att jag några dagar innan får bruna flytningar i ca 2 dagar, som sedan försvinner i 2 dagar, sen brukar mensen komma..
Kan ja vara gott. De gjorde ja inte sist ja blev gravid
Grattis!!! :D
Hej! Hoppar in här också! BIM 8/9
Enligt Flo appen hade jag ÄL den 24/8.
Testade måndag 2/9 och fick positivt på 3 st CB Early. Japp. 3 stycken! #testjunkie
Igår testade jag med CB digital och det visade Gravid 2-3 . Kan det va att jag hade ÄL tidigare eller vad tror ni?
Grattil till alla som plussade och lycka till dom andra <3
Haha vi har typ exakt samma situation! Min mena va också sen sista o hade massa skumma symtom jag aldrig haft tidigare. Ja man kan ju alltid hoppas men har inga jätteföhoppningar jag heller, så slipper man bli för besviken.
Jag har också fem dagar kvar och inga symptom. Förra cykeln hade jag alla möjliga symptom fram till BIM, och tre dagar efter då mensen var tre dagar sen. Tror fortfarande på att ägget kanske var befruktat men aldrig fäst haha, så nu när jag inte känner någonting har jag inga större förhoppningar och har kunnat avnjuta vin i helgen utan dåligt samvete. Någonstans finns ju ändå lite hopp, så hoppas på plus för oss båda :)
Grattis!! :D
Hej, plussade idag så ni kan lägga mig på gravidlistan o ta bort från bim-listan
Men åh grattis!! :D hoppas att jag kan joina er snart! BIM 14/9
Su
Supersvagt men de finns där :)
Åh grattis!! Så roligt! Hoppas verkligen jag kan joina er snart, BIM 14/9, men inte testat än, tänkte göra det om jag inte mens i helgen eller måndag..
Jag lägger till mig på plus listan (lite försiktigt hoppfull med tanke på tidigare missfall och några dagar kvar till bim)
Svagt plus bim -5 och detta idag på bim -4 :)
BIM SEPTEMBER
1/9: AnneP
3/9: Idas123
4/9: s0ff
5/9: Habba Phoworray, Zyprexa
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Janniiique, Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN
11/9: ketchup88, Adlitam
12/9: Laloppan
13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros
28/9: Naya, oklartLiv
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92
Åh, jag håller tummarna för att kroppen bara lurar dig och att du är gravid. <3
Är på BIM-4 (ÄL+6) och jag har idag fått mensvärk. Blir så sur på att jag varit så dålig på att anteckna symptom från tidigare cykler, men jag kan inte minnas att jag fått mensvärk så här tidigt (eller ens alls, förutom liiiiiite känningar första dagen ungefär). Dessvärre ser jag inte på något sätt detta som ett bra tecken, alternativen är ungefär:
1. Riktig mensvärk, mensen kommer snart
2. Min kropp lurar skiter ur mig igen och jag är skengravid
Så jag känner mig lite nere... :(
Åh nej va trist!
Jag väntar o väntar.. bim troligtvis på lördag, men eftersom den va sen förra månaden så är jag inte helt 100. Har ännu inte fått mina sporttings jag brukar innan mens, allt nått som gör art man hoppas lite :)
Lycka till!!
Stort grattis till alla gravida i denna tråd!
Och ett ännu större Lycka Till, till er som fortfarande är kvar. Själv fick jag mensen precis och hoppar därför till Oktober-tråden. Men vill verkligen ge kärlek och kramar till Ni som Lyckats och Ni som fortfarande Hoppas /En ledsen tjej
Åh, hoppas det är har tecken o inte tecken på mens..
Jag har fortfarande inte fått mina spottings jag brukar få i 2 dagar några dagar innan mens.
Brukar ha spirtings ca 2 dagar, sen inget alls 2 dagar, sen kommer mensen. Men inget än så länge.
Dock väldigt gasig/uppblåst denna veckan, samt blir väldigt varm lätt o ofta. Jag är i vanliga fall frusen. Ingen aning om det kan va några symtom men det är det som är annorlunda iaf än annars.. lite småvägen i nere i magen ibland också, men kan lika gärna vada träningsvärk då jag grejat mkt det senaste.
Kör lördag jag med. Men har riktig molvärk runt saken där nere. Och vaknat i natt av illamående. Suck