BIM september 2019
Har så mycket flytnitngar. Bim - 7. Någon som har tanke kring det? Är vita flytningar. Känner inte igen detta innan mens? :)
Har så mycket flytnitngar. Bim - 7. Någon som har tanke kring det? Är vita flytningar. Känner inte igen detta innan mens? :)
Äl+11 här och även här negativt test idag! Känns ju så tråkigt, men vet ju också av egen erfarenhet att det inte är kört förrän mensen kommit. Så ge inte upp än ni som fått negativa! Jag plussade inte förrän bim+3 med första barnet och då var det svaaaagt! :) Ändå fortsätter jag att testa tidigt haha ;)
Ja här var mensen igång idag 3 dagar för tidigt! :(
Men för att vara positiv så får jag iallafall hänga kvar här för ny bim blir 29/9 :)
Jag tycker jag har en hel del molvärk och lätt illamående till och från, men det kan ju vara att man känner efter lite för mycket också :)
Hej jag hoppar in här! Jag och min sambo ska nu göra vårat första försök att bli gravida, känns väldigt spännande och samtidigt lite nervöst.
Jag har beräknad ÄL på onsdag och BIM 16/9.
Håller tummarna för er alla! ????
Fick en trevlig överraskning häromdagen: ägglossning! Tempar, och fick det bekräftat med hjälp av tempen.
Jag trodde den skulle utebli, men den kom senare än beräknat helt enkelt! Glad för att kroppen funkar, mindre exalterad över att närmsta sex var 3 dagar innan äl. Men men chans finns ju i alla fall :)
Någon som plussat där ni enbart myst några dagar innan äl?
Eftersom ni också kunde se två streck tog jag ett cb-digitalt. Jag är gravid! Så lycklig :)
BIM SEPTEMBER
1/9: AnneP, Milka2
3/9: Idas123, avigmaria
4/9: Sofiakarin, s0ff, mimiii
5/9: MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5
6/9: Michibell, Zyprexa, Tessi1, Obalem
7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan, Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91, AnnaAgaton
11/9: ketchup88, Adlitam
12/9: Laloppan
13/9: Cachy, Bellis92, Kattunge15
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana, MMX86
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: awi, Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78
28/9: Naya
29/9: Theresesvea, AndraSladdis
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist
Mensen kom i dag, lägger till mig på nytt.