BIM september 2019
Men vad många ni är som plussar nu! Grattis MMX86, så tydligt redan!
Men vad många ni är som plussar nu! Grattis MMX86, så tydligt redan!
Rådgivning! Tog ett RFSU testa tidigt bim -5
Såhär såg testet ut efter 5 min..
Och sedan har det blivit svagare och svagare och nu 45 min senare är det knappt synligt..
Vad betyder detta? :?(
Min kompis fick samma resultat 2-3 veckor när andra får 1-2 hon blev fundersam så hon fick ett tillväxtultraljud så kubrestet skulle bli rätt sen.. där upptäckte de 2 äggstvillingar :)
Nu får vi hålla tummarna bara ..... När tänker du testa ?
Jag vill gärna vänta till Bim fast samtidigt vill jag testa nån dag innan med CB early ... fast jag vet inte ... man vill inte vara besviken ....
Exakt så det känns .... då tycker jag att vi försöker hålla oss till Bim - ok ? =D
Jag kan bara hålla med om att man blir mer besviken på ett neg test än själva mensen ... rent psykiskt är det mer påfrestande
Ja då fick ja lite hopp. Sen la ja mig i soffan. Då kom mensvärken. Då försvann hoppet igen.
Har ju i bakhuvudet att vi inte fick till de så mycket som ja önskade så :/
Oj vad alla plussar! Grattis till er =D
Själv lyckades jag under gårdagen bygga upp förhoppningar och tro på att mensen uteblir.
Idag är det tvärtom, känns som att det nog inte tagit sig denna månaden. Bim i övermorgon, har jag tur börjar mensen redan imorgon så man slipper plågas av väntan hahaha.
BIM idag och noll känningar av varken mens eller graviditet. Dessutom noll gravtest kvar hemma för de testade jag upp innan BIM. Jag blir så trött på mig själv.
Känns som att mensen kan komma när som =( Har aldrig mensvärk nu förtiden, men brukar få någon form av diffus värk/tyngd i magen precis innan mensen kommer. Den känner jag av nu.. Bim - 2 om jag räknar på en 29-dagars cykel. Dock varier den mellan 28 och 29 dagar så inte helt omöjligt att mensen kommer innan bim.
Nä, vet ni vad. De känns som detta går åt skogen. Har så ont, inte växtvärk utan mer extrem mensvärk. Så blir inte förvånad om damen kommer imorgon eller inom kort.
Testet var ju ändå CB early så borde vara starkare också tycker jag när de ändå är äl+10.
Nä, vet ni vad. De känns som detta går åt skogen. Har så ont, inte växtvärk utan mer extrem mensvärk. Så blir inte förvånad om damen kommer imorgon eller inom kort.
Testet var ju ändå CB early så borde vara starkare också tycker jag när de ändå är äl+10.
Hej alla! Hoppas det är okej att hoppa in här, jag hade äl för ca 10 dagar sedan och tog nyss dessa test, vad tror ni? <333
Bim - 1 idag, tempen ligger under 37 så antar att mensen är på ingång. Ligger oftast över 37 efter äl för att sedan sjunka vid mens.
Båda tidigare graviditeter har (dock bara en som resulterade i barn) låg tempen stadigt på 37.1-37.2.
Så hoppet är väl ute nu =( Tur jag höll mig från att ta tidigt test iaf haha!
Coolt! Jag är i EXAKT samma sits. BIM +1 och testade negativt typ äl +9. Jag känner heller ingenting..
åh jag vet inte. Har en app som räknar ut att jag skulle ha en kort cykel den här månaden, men jag tror inte riktigt på den så jag räknar med att testa på fredag. Då har jag möjlighet att köpa test dessutom. Vet inte vad jag ska tro..?!
Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra!
[quote=79894049][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-11 15:32:37 följande:[/quote-nick]Precis som misstänkt, mensen kom nu...Lycka till ni andra![/
Ahhh surt!! Lycka till nästa månad <3
Jag kan verkligen förstå . Det är det jag väntar på just nu - varje gång jag går på toaletten så blir jag arg när jag ska torka mig - jag intalar mig själv att nu jäklar kommer det !
Det kommer att ske tro mig , håller tummar och tår för dig och alla andra här som väntar på det efterlängtade +!