• Annali85
    BDN skrev 2019-09-08 18:05:36 följande:

Sådär ser mitt test också ut nu bim-2! Hur gick det Idapidan, har du fått ett starkare plus efter det? :) 

Ser ut som att det är dax för ett grattis:D!!!
  • Annali85

[quote=79888778][quote-nick]MMX86 skrev 2019-09-09 09:27:12 följande:[/quote-nick]Är BIM dagen man ska ha mens eller dagen efter beräknad mens? Inser nu att jag kanske sagt fel dag.

Ska iaf ha mens på lördag enligt NC. Tog ett predictor early idag och fick detta resultatet :D

Hoppas på att det håller hela vägen.

Grattis!

• Annali85
    Majja92 skrev 2019-09-09 10:14:30 följande:

Har beställ fler tester, kommer nog med posten imorgon så då får vi se. Alltså det är ju fortfarande ett ganska tydligt streck, bara att det tappade halva färgen typ :/ så märkligt...

Ser ändå rätt lovande ut. Håller tummarna!!
  • Annali85

Så kul med så många pluss idag grattis!! <3. Har inte hunnit läsa alla inlägg men såg att många har plussat.

• Annali85
    Lillinde skrev 2019-09-12 12:01:24 följande:

Hej! Jag har aldrig varit gravid innan, aldrig sett nåt på nån sticka när jag testat tidigare. En del pratar ju spökstreck och sånt men detta måste väl ändå vara positivt. Hade ägglossning 31 aug (känner den tydligt) och får alltid mens 15 dagar efter ägglossningssmärtan, vilket då skulle bli på söndag 15/9. Så är på ÄL +12 och så här ser det ut. Den ena är CB testa tidigt från imorse och den andra vanlig rfsu ett par timmar senare.

Grattis!!
  • Annali85
    Majja92 skrev 2019-09-12 16:41:10 följande:

Okej NUUUUU vågar jag tro på detta och ringa MVC! Tack alla underbara fina kvinnor här inne för era vänliga ord och råd.

Det tog oss 1,5 år att få detta plusset och jag VET att även ni kommer få era! <3 Stort lycka till allesammans

Så underbart för er <3! Grattis igen
  • Annali85

Verkar som vi är många som ska testa på lördag. Jag ska testa på lördag morgon om inte mensen dyker upp imorgon. Vilka mer ska testa på lördag? Håller alla tummar och tår för oss <3

• Annali85
    Bettan84 skrev 2019-09-13 06:05:12 följande:

Bim-3 tog denna imorse vad tycker ni tjejer ? Jag ser streck men våga inte tro något ...

Ser solklart positivt ut, grattis!!
  • Annali85
    Lillen 84 skrev 2019-09-13 08:48:53 följande:

Stort grattis rill dig iaf.

Tack för tummarna. Har en 18 mån hemma så dröjer de lite överler jag.

Hoppas mensen håller sig borta och att du också får ett fint pluss. Har ni försökt länge?
  • Annali85
    JeSuisMoi skrev 2019-09-13 10:05:09 följande:

Om man har kort lutealfas, min mens brukar komma på ÄL+9/10 :( Hur brukar din lutealfas se ut?

Jag med tyvärr. Har förstått det som att det kan vara svårare att bli gravid då:(. Har två barn sen innan så kanske har det gått bra ändå eller så har fasen blivit kortare?
  • Annali85
    mea08 skrev 2019-09-13 11:10:25 följande:

Har precis börjat följa min cykel så jag vet inte, men brukar inte få mens så här tidigt. Förra månaden var det som vanligt och då kom mensen dag 29 och igår när jag fick mens var jag bara på dag 21? Känns märkligt... hade ingen mensvärk innan och brukar få rikliga blödningar första och andra dagen men idag känns det nästan som det stannar upp. Kan det vara något annat kanske?

Kan vara en nidblödbing också!
  • Annali85
    FruA2019 skrev 2019-09-30 09:54:25 följande:

Fick första skymt av ett plus förra söndagen(8 dagar sen) som blev starkare. Men idag började jag blöda. Känner mig så besviken. :(

Detta var vårt sista försök till barn nr 3 kände vi, fantastisk att det tog sig kände vi. Men nu när det inte gick vägen är jag kluven, både vill och inte vill.. :(

Så tråkigt att höra, skickar styrkekramar till dig! Kanske ett mf eller en kemisk graviditet? Varför är det sista försöket?
Svar på tråden BIM september 2019