BIM september 2019
Så frustrerande! Men tänk på att sperma kan överleva flera dagar efter sex!
Så frustrerande! Men tänk på att sperma kan överleva flera dagar efter sex!
Hej allihopa! Jag hoppar in här. Jag och min sambo är inne på 3e försöket på ett syskon till vår 2åring (förra gången tog det 6-7försök så vet att det kan ta tid...) Vi längtar verkligen nu, speciellt när många i vår närhet är gravida/har nyfödda. Oregelbunden mens, den här månaden testar vi CB advanced digitala ÄL-tester och äter Bisolvon så hoppas nu! BIM runt 5/9
Tack:)! Vad roligt med någon i liknande situation! Vad spännande med något för att få ÄL mer regelbunden, det måste jag kolla upp om det inte tar sig den här gången. Har din ÄL blivit mer regelbunden sedan du började? Hur pass oregelbunden var din cykel innan? För mig är cykeln mellan 27-33dagar oftast, men enstaka gånger 38 dagar - man blir tokig! Idag fick jag blinkande smiley förresten, ska bli spännande att se hur många dagar den blinkar innan den blir fast! Håller tummarna för oss alla!
Förstår dig precis. Fick för första gången positivt utslag på ägglossningstest i går morse (testen har inte riktigt funkat för mig). Typiskt nog var det samma morgon som jag var på väg på jobbkonferens med övernattning... Lyckades "få till det" kvällen innan och nu ikväll så hoppas det i alla fall finns en chans.
Nästa månad vet jag redan nu med säkerhet att vi kommer missa ÄL på grund av att vi går om varandra helt med resor på respektive håll.... Min sambo reser överhuvudtaget mycket i jobbet och oroar mig också för att de ska infalla ÄL-dagarna. Men som sagt, går inte påverka.
Hejsan!
Hoppar in från augustitråden. Fick väldigt tidigt missfall idag (4+3) som jag nog inte märkt om jag inte tetat så tidigt. Bara på`t igen då! Den 19/9 är nästa bim beräknad!
Hejsan!
Hoppar in från augustitråden. Fick väldigt tidigt missfall idag (4+3) som jag nog inte märkt om jag inte tetat så tidigt. Bara på`t igen då! Den 19/9 är nästa bim beräknad!
Tog ett till nu på förmiddagen. Positivt! Vi fick till de igår. O ikväll blir det nog åka av igen! Längtar haha! :D
Åh önskar jag var i samma sits som er som har massa mys runt äl!
Varje månad är jag mest nervös över att vi ska missa äl. Jag vet inte varför men det blir alltid ett halvhjärtat försök. Vill bara ha en (1) god chans nån gång, inte bara halvdana försök varje gång. Önskar min man var mera på & engagerad :/ Nu får jag hålla i trådarna till bebisverkstan och locka och pocka vid äl. Känner mig jobbig som vill ha sex varannan- var tredje dag kring äl. Får den känslan. Fick med han till mys igår...kanske enda chansen under den fertila veckan eftersom han reser bort idag, och så "kom" han inte igår. Känns som chansen är noll just nu...
Förlåt för novell, känner mig rätt låg just nu.
Önskar ibland man kunde fixa bebisverkstan på egen hand, på nått sätt, haha. Jag lägger ner så mycket energi på detta.
(Han vill ha barn väldigt mycket, men är ingen människa som går all-in på något)
Vad tråkigt att höra att han är så oengagerad. Har du pratat med honom om det, ibland finns det en orsak, kanske prestationsångest?
Men tänk att allt som egentligen behövs är en gång ;) de kan räcka långt och väl.
Ursäkta jag vill inte blanda mig i men jag tycker att det är lite taskigt att du skriver hur mycket din man älskar att ligga med dig när någon annan känner sig nere JUST pga det motsatta anledningen .
Vi är här för att uppmuntra och peppa varandra eller hur :)