• Zandylina

BIM september 2019

Hoppar också in här. Är på BIM-1 idag tempen fortfarande hög, illamående å kissar lite oftare.

Negativt gravtest i morse på morgon urin.

Ingen mensvärk, ömma bröst eller spottings eller så som jag brukar få 2-3 dagar innan mens.

Men eftersom test ej visar nåt så har jag ändå känslan att jag är gravid...e som kroppen skriker det. Men men...

lycka till ni andra med!!!!

• Zandylina
    Anonyyyyyyma skrev 2019-09-23 16:40:22 följande:

Äntligen! Fjärde försöket och BIM +2 idag. Håll tummarna för att det går vägen :)

Grattis!!

Lyllo dig här kommer nog mensen snart börjat få mensvärk nu så...
  • Zandylina

Då sitter man här på BIM dagen och ingen mens i sikte och mensvärk som bortblåst, tempen steg lite igen upp till 36,83 idag lätt illamående annars inte mkt andra symtom.
    Tog ett RFSU test i morse tyckte mig skymta en svag skugga men tror jag ser i syne.
    Blir nog bara avvakta tror jag och se vad som händer e bara väldigt frustrerande.. om mens var på ingång skulle min temp droppat inte ökat, för gör den alltid 1.3 dagar innan mens... eller så e mensen bara försenad,
    Suck vad detta e störande men men..

• Zandylina

Jag e kvar i tråden och har BIM idag, tempen ännu hög konstant illamående, kan ej äta choklad längre utan mår illa då.. ingen mensvärk eller nåt å ev svagt svagt streck i morse på rfsu men nu verkar det borta... lägger tilll mig på listan för tror glömt det..

1/9: AnneP

3/9: Idas123

6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

7/9: Nicole22, Tjoppa12

8/9: 10oktober, TisslaM

9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

10/9: snarttrettiochtrevar89

11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym

13/9: Cachy, Bellis92

14/9: cilia81, Lolana

16/9: lindamjonsson, HildaK

18/9: Amanda12

19/9: GrönTröja

22/9 FruA2019, Ssandra

23/9: SamiraBudva

24/9: Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Mamma2014, Zandylina

25/9: PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

27/9: Irriterad, Sanavd, mia386, Corros

28/9: Naya, oklartLiv

29/9: Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, fladdriga svansen, Kattunge15, Habba, Bettan84, Nextchapter, Millemupp, rayray88, pappersdocka, Pyret13, Mathilda999, Enniie

• Zandylina
    AndraSladdis skrev 2019-09-24 16:36:03 följande:

Så spännande symptom. Tänk om... När ska du testa igen? Glad

Hur mycket efter ÄL är du?

Jag är idag på ÄL+14 alltså dagen för mens... men inget helt positivt test än anat svaga skuggor men kan vara hjärnan som lurar mig.. men blir väl ett test i morgon igen antar jag.
  • Zandylina

Jahopp och där sket det sig nog för mig denna gång..fick pyttelite knappt märkbart rosa spotting på pappret nu när var på toa så mensen e nog på ingång..
    Som sagt visar bara att kroppen bra på att luras...suck

• Zandylina

Sitter ännu med spottings, illamående å temp gått ner lite men ej så mkt som brukar så tog ett nytt test idag för känner mig gravid men inget test visar ett tydligt plus detta är dagens test jag tror jag börjar bli dum i huvet å ser streck överallt å känner såhär samt dem tidigare svaga strecken gör mig inte mer klok....

• Zandylina

Omg vad tror ni fått lätt blödning men hade hugg igår i ena sidan tempen lite neråt men kolla detta test fatttar inget.

Detta måste väl räknas som positivt? Men isåfall e jag rädd nu för missfall då jag blöder om ej nidblödning

• Zandylina
    Pillanzzz skrev 2019-09-27 09:17:21 följande:
    Jag tycker att det ser positivt ut, är strecket rosa eller grått? :) prova med digitalt test?
    I verkligheten är det mer rosa och bredare än vad testet visar på bild till och med sambon såg det starkare idag än för nåra dar sen.. 
    Jag har inget digitalt test att ta och svårt ta mig till ställe som säljer dem tyvärr...
  • Zandylina
    Pillanzzz skrev 2019-09-27 09:31:23 följande:
    Okej, jag skulle ha köpt något test till och testa igen imorgon i alla fall :) Blödningarna behöver inte betyda något heller, man kan blöda under graviditeten. Håller tummarna!
    Tack..jo jag beställde ig¨r från graviditetskollen så borde komma nya stickor idag så kan testa i morgon igen...hoppas dem kommer idag .
  • Zandylina

Strecket på gravtest svagare idag samt tempdipp och blödningen verkar öka lite.. misstänker missfall på gång..

Hoppas inte men är ju inget gott tecken precis.

Återkommer om det blir ändrat annars lycka till ni andra.

• Zandylina
    yasmir skrev 2019-09-28 13:57:13 följande:

Så konstigt. Fick svagt positivt i onsdags på testa tidigt test. Samma i torsdags. Igår fick jag svagt positivt på vanligt cb plus. Imorse ser jag absolut inget alls på testa tidigt. Vet att det inte direkt gått så många dagar sen jag testade första gången men borde väl fått ett synligare streck idag? Har bim på tisdag.

Någon som varit med om liknande?

Jag går igenom samma just nu dock e jag efter BIM men haft svaga test å i morse vart jag orolig då strecket var jättesvagt igen samt tempdipp å har spottings Men nåra timmar senare fick jag starkare sträck på stickan igen så morgonurin funkar inte för mig utan fick ta runt lunchtid.. så avvakta å ta ett nytt senare... jag trodde missfall på g för mig men hoppet lite uppe igen eftrsom starkare test igen.
  • Zandylina
    larssonc skrev 2019-09-28 15:35:09 följande:

Alltså jag håller på att bli galen. Hög temp, inga mellanblödningar och inget plus. Bim imorgon. Någon som varit med om att no fått sent plus? Jag vill så gärna tro att jag är gravid när jag varit utan mellanblödningar (bara hänt när jag varit gravid) men alla tester blir negativa.. känner mig så nere:(

Bara försök ta det lugnt det finns dem som plussar sent jag plussade först efter BIM har fortfarande plus men orolig då jag fått blödning å börjat få ont i magen..
  • Zandylina
    larssonc skrev 2019-09-28 15:47:53 följande:

Så svårt att slappna av. Har svårt att bli gravid och blev så hoppfull nu när jag inte haft mellanblödningar. I mina två tidigare graviditeter plussade jag på äl+12 bim -4 så mycket tidigare en nu. Ger en känsla av att hoppet borde vara ute :( åh jag håller tummarna för att blödningen stannar av <3

Jag förstår dig vi har försökt i snart 2 år med MA och MF under tiden å massa misslyckanden så var jätteglad åt plusset.. men vet ej hur kommer gå blödningen å värken värkar öka så...

hoppas det går bra för dig håller tummarna!
  • Zandylina
    Naya skrev 2019-09-29 14:50:05 följande:

Någon som ser något? :o

Tyvärr ser jag nog inget :( tyvärr
  • Zandylina
    FruA2019 skrev 2019-09-30 09:54:25 följande:

Fick första skymt av ett plus förra söndagen(8 dagar sen) som blev starkare. Men idag började jag blöda. Känner mig så besviken. :(

Detta var vårt sista försök till barn nr 3 kände vi, fantastisk att det tog sig kände vi. Men nu när det inte gick vägen är jag kluven, både vill och inte vill.. :(

Jag sitter ju också med blödning rätt kraftig sådan i 2 dar nu..men har ännu positivt test som ej blivit svagare ialafall fast inte heller starkare..så vet ej här hur det går..men menar bara det behöver ju ej va kört trots blödning..blödningar början av graviditeten e ju rätt vanligt..
    Så ännu finns hopp tycker jag..styrke kramar
  • Zandylina

T

larssonc skrev 2019-10-02 09:32:51 följande:

Är det någon kvar här? Jag har fortfarande varken fått mens eller positivt test.. igår hade jag värk i svanken hela dagen, fick lov att bädda ner mig med vetepåse på ryggen tillslut. Förstår inte vad kroppen håller på med :( har tid hos gyn först 17/10.. evighet dit

Jag e kvar än. Och det låter konstigt men våra kroppar e konstiga ibland du ska inte försöka ligga på vården mer om att få komma in på en koll ändå? Ibland får man överdriva lite för att få hjälp.

Jag hoppas att du får nåt svar snart på ett eller annat sätt.

Jag själv har ju som ni kanske sett haft värsta blödningen i 4 dar idag slut och fick nu temphöjning och starkare gravtest idag så jag själv ska ringa gyn i morgon och be att få komma in på kontroll min BM sa igår jag skulle vänta till i morgon nämligen.

Styrkekramar
  • Zandylina
    larssonc skrev 2019-10-02 15:22:30 följande:

Jag har försökt men dom säger att utebliven mens undersöker dom egentligen efter 3-4 månader så jag ska typ vara glad att jag ens får en tid... hon sa att jag kunde vända mig till den privata kliniken men där är det väntetid i minst en månad. Så får hoppas att mensen kommer snart för gravid är jag uppenbarligen inte.

Åh hoppas allt ser bra ut för dig <3

Usch alltså denna svenska vård är ej som man önskar.. hoppas som sagt det löser sig för dig på ett eller annat sätt i allafall!

Själv ska jag ringa gyn i morgon och tvinga mig in till en kontroll eller försöka i allafall för nu i eftermiddag fick jag dessa test.

• Zandylina
    hundenhubbe skrev 2019-10-03 23:24:48 följande:

Följer fortfarande denna tråd för att se vad det blir av ditt! Hoppas verkligen liten är kvar och det var en blödning som vissa har!

Tyvärr gick det ej så bra var inne på gyn idag och dem hitta ingen graviditet även fast jag producerar hcg så det gick skit rent ut sagt. Känner mig ännu gravid men vet att ej finns nåt där så nu blir det uppföljning av blodprov för att se vad som sker.

Liknande skedde för ett år sen med. Suck så nu blir det nog inget på ett tag orkar ej psykiskt nån hjälp får jag ej heller att bli gravid då mitt BMI är för högt och jag för överviktig.
  • Zandylina
    Sofiiakarin skrev 2019-10-04 08:34:09 följande:
    Åhh va tråkigt o höra att de inte gick bra. Men kan det inte vara för tidigt att se graviditeten? <3 förstår att det är jobbigt när man slängs fram o tillbaka i allt detta.
    Nej ej för tidigt..hon trodde antingen nån kemisk graviditet eller så är kroppen bara bra på att luras... så vet ej dem ej hört av sig om vad mitt blodprov visade än.
Svar på tråden BIM september 2019