BIM september 2019
Hej, jag har bim 9/9. Jag har köpt massa testa tidigt-stickor, jag tycker det skulle vara kul att få en stegring på dessa tester under några dagar, vi får se hur det går????
Hej, jag har bim 9/9. Jag har köpt massa testa tidigt-stickor, jag tycker det skulle vara kul att få en stegring på dessa tester under några dagar, vi får se hur det går????
Grattis!
Fick positivt imorse!
Jag tog ett testa tidigt nu på morgonen, men det konstiga var att det varken kom fram kontrollstreck eller något annat streck! Dåliga tester, jag ska köpa ett från rfsu sen i stället men det måste ju nästan tas med morgonurin om det ska gå att testa positivt så här tidigt.
Ni andra som vill testa hur tidigt ska ni testa?
Det ser ut att vara positivt! Grattis!
men för att vara helt säker skulle jag även tagit ett Cb
Vilken testdag är du på?
Hej! Försökt få mitt 2a barn i över ett år med 2 missfall som resultat. Senaste i juni. Behöver er hjälp med att tolka resultatet på mitt test. Jag tycker jag ser ett svagt, svagt streck. Men är orolig att min önskan om barn spelar hjärnan ett spratt...
Jag fick hälften så svaga streck som detta när jag väntade min son. Det var svagt svagt ljusgrått (nästan osynligt) tror det var bim-6, de stegrades dag för dag tills de blev helt knallröda haha
Har haft ganska oregelbunden mens senaste året, men är i alla fall på dag 32. Så kan vara allt från bim -3 till bim +3
Ska fundera på att köpa ett digitalt, men har varit med om att det visar neg även om jag varit gravid. Oavsett ska jag göra ett nytt imorgon om inte mensen kommit. Hoppas hoppas
Åh nej tråkigt att höra :(
Hoppas på nästa gång <3
Ja här var mensen igång idag 3 dagar för tidigt! :(
Men för att vara positiv så får jag iallafall hänga kvar här för ny bim blir 29/9 :)
Grattis!
Eftersom ni också kunde se två streck tog jag ett cb-digitalt. Jag är gravid! Så lycklig :)
Jag tror också att det är positivt, ge inte upp ännu!
Nu har jag fått mensvärk. Ställer in mig på mens nu även de svaga strecken på testen.... :( blev ledsen nu..
Hej, jag tog ett testa tidigt idag, det visar ett mycket ljust grått sträck ! Men det är så svagt att jag inte räknar det som ett pluss ännu. Jag är bara på bim -5.
Symptom illamående kommer och går dag och kväll, värk i livmodern, avsmak för kaffe som jag älskar he he
Hej allihopa! Jag fick min mens idag den kom två dagar senare än beräknat. Jag hoppar till Bim oktober i stället, lycka till önskar jag er alla och grattis till er som blev gravida??