Fördomar
Varför anmäls bara inlägg och trådar som bygger på fördomar om kvinnor?
Statistik på det tack? Eller en källhänvisning? Du kanske jobbar som admin och undrar av nyfikenhet..?
Jag bara noterar att trådar/inlägg där det generaliseras negativt om män står kvar medan motsvarande om kvinnor "försvinner".
Jag har en teori. Det kan vara så att det finns fler kvinnor eller kvinnorättskämpar än vad det finns motsvarande åt andra hållet.
Jag har en teori. Det kan vara så att det finns fler kvinnor eller kvinnorättskämpar än vad det finns motsvarande åt andra hållet.
Trådar brukar plockas bort efter att den blivit anmäld. Om ingen anmäler trådarna som handlar om hur hemska män är så kommer dessa trådar inte plockas bort.
Om du TS eller någon annan upplever att det finns för många "hemska män"-trådar så får ni börja anmäla alla trådar som ni upplever saknar saklig grund, eller som ni anser urartar i "man-bashing".
Du måste leta dåligt, för det finns hur många kvinnofientliga trådar som helst på det här forumet.
Du måste leta dåligt, för det finns hur många kvinnofientliga trådar som helst på det här forumet.
Jag antog att ts syftade på att fördomar om kvinnor rensades bort medan fördomar om män fick stå kvar...
"Ignoramus" kanske inte tänkte på det, men de här två påståendena står inte i motsatsförhållande till varandra.
Jag antog att ts syftade på att fördomar om kvinnor rensades bort medan fördomar om män fick stå kvar...
Jag har fått trådar med rubrikerna "Dörren åt båda håll" och "Samma krav på båda könen" borttagna.
FL forumet är uppenbarligen ett gnällforum för kvinnor där de får kräkas på män ifred.
Jag har fått trådar med rubrikerna "Dörren åt båda håll" och "Samma krav på båda könen" borttagna.
FL forumet är uppenbarligen ett gnällforum för kvinnor där de får kräkas på män ifred.