Lvu
Bara gå domstolen sen inte mer träffa om han hamnar på annan familj
Bara gå domstolen sen inte mer träffa om han hamnar på annan familj
Korrekt
Han är ingen snäll ibland men ligger press på honom också för enligt hans religon så kommer han inte till himlen efter döden om inte barnet kommer tillbaka
Jo om barnet inte kommer på honom o barnet inte blir muslim
Jo om barnet inte kommer på honom o barnet inte blir muslim
Han vill ha en stark advokat t
Pappan inte jag
Han sa att jag skulle lämna honom om jag inte hade sex på honom o han är bara skyldig o han ville inte säga direkt om giftemål för jag måste gifta mig med han annars lämnar han
Han sa om barnet kommer skulle han gö det
[quote=79806514][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-08-04 21:57:24 följande:[/quote-nick]Det vet jag inte, men jag är en synisk jävel så jag tror att det ligger närmare till hands att du var hans biljett till sverige snarare än att han älskar dig.[/. Om jag inte minns fel ville killen att ts skulle göra abort, vilket talar emot den cyniska teorin.
Jag kom dock sent till MVG för pappan trodde inte han va pappa han tror jah sex på andra o han prata om att göra abort men jag bar rädd hela tiden att soc skulle komma in i bilden
Men vi har lämna varandra nu för han sa han skulle ringa soc imorgon i säga jah inte får träffa barnet mer
Han spela in när vi bråka o när jag skrek va händer om ja visar den?
Han spela in på sin telefon när vi bråkade!!
Vet inte hur han tänker!!
Till mig sa han först han skulle gå på annat land o sen spela han in
Han sa han skulle gå på annat land när jag fråga om han skulle ta barnet
Har du ett annat modersmål än svenska?
Jag tror du ska undvika att skriva till soc och försöka ta allt muntligt.
O sen sa han jag förstört allting för jag skrev på soc va han hade sagt!! Han sa han ville inte mer se mig igen