Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Flytta till Skåne

Skåne har några av de mest välmående kommunerna i Sverige. Och några som har de fattigaste invånarna. Arbetsmarknaden borde vara hygglig i de bättre delarna.

Jag gillar verkligen stora delar av Skåne och spenderar semestern där på olika ställen. En sommaridyll är dock inte samma sak som vardag.

Kul dock att du vill göra en förändring!

• Anonym (H)
    Kjell2 skrev 2019-07-31 08:58:36 följande:

Fördelen med Skåne är att det är ganska litet. Du kan bo nästan var som helst och ha jobbet inom en timme.

Fundera mer på hur du vill bo, villa, lägenhet, stad, ensam på landet, nära havet, byhåla, gård.

Du tog orden ur min mun :). En timmes pending i Sthlm och du kommer inte speciellt långt i kilometer. I Skåne ligger det mesta inom en timme. Helt fantastiskt.
  • Anonym (H)
    Anonym (Att tänka på) skrev 2019-08-06 13:42:30 följande:

Jag tror att du blandar ihop saker och ting något alldeles förfärligt?

Kanske låter du dig helt förblindas av två bokstäver, S och D när de skrivs tillsammans?
    Ingenstans har jag propagerat för SD. Jag har aldrig röstat på SD och jag bor inte i en kommun som styrs av dem.

Tvärtom har jag ställt en SD-kritisk fråga:
    - Vill du bo i en kommun där SD styr?

Det övriga du skriver och påstår att jag har sagt är ju helt uppåt väggarna. Läs gärna en gång till och försök förstå vad jag skriver!

Jag är inte rädd för SD men på en punkt är jag rädd för mitt eget parti, och alla andra partier, som inte vågar ta debatten med SD. Glöm aldrig det!

Att tänka på versus Tintin i Amerika 1-0 :).
  • Anonym (H)
    DessieHolmie skrev 2019-08-06 14:33:25 följande:

Hur är Tomelilla? Vet att jag tjatar haha men tänkte liksom att det var billigt, hyfsat stort och så har du ju Bo Olson runt hörnet haha

Störtmysig golfbana. Annars... tyvärr ingen aning. Det känns lite off men allt beror på var du jobbar och vill ha.
Svar på tråden Flytta till Skåne