Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Idioter på blocket

Anonym (HG) skrev 2019-07-31 09:14:00 följande:

Annonserar på marketplace på Facebook fast det är lika många nötter där. Folk är som galna på barnvagnar. Det kommer alltid skambud. Tycker det är lite underhållande. En ville att jag skulle gå ned i pris för att hans tågbiljett hit skulle bli så dyr, haha! Inte så svårt att få sålt heller. Folk budar över till slut och man får oftast mer än begärt. Iallafall på barnvagnar.

Haha vi sålde en tradig motionscykel på blocket. Var något glapp i den så tror den händiga lätt skulle kunna fixa. La ut den för 300:- men skrev tydligt att vi även bor 3 trappor upp utan hiss och inte erbjuder bärhjälp utan det får dom ta med själva. Men ändå ringde folk och ville att VI skulle bära ner den. Var även en idiot som tyckte vi skulle bära ner den samt kära hem den till dom på andra sidan stan. Detta skulle vi göra gratis för han ger ju 300:- för maskinen. ALDRIG MER BLOCKET. Kan säga att den blev såld sen till en jättetrevlig pappa med vuxen son som kom betalade och bar ner den själva.
  • viseversa
    elmadumle skrev 2019-07-31 23:11:42 följande:

Jag har kaninuppfödning, djur med stamtavla och märkning för utställning. Jag tar som minst 500 kr för mina kaniner. Vissa nötter anser att för det dyra priset borde hemkörning ingå, och helst till en stad i andra änden av landet. Suck, köp din kanin hos en djuraffär istället då....

Wow 500 är ju ingenting för ett levande djur inte ens för en kanin. Vilka sjuka människor det finns.
Svar på tråden Idioter på blocket