• Marie7

Sexlust i värmen

Hej där ute!

Hur har ni, killar och tjejer, det med sexlusten i värmen? Är den lika eller mindre? Tycker inte lusten riktigt infinner sig när det är så här varmt. Blir trött och orkeslös. Tänker knappt på sex alls. Skriv gärna om ni är tjej eller kille plus ålder!

• Svar på tråden Sexlust i värmen
  • Tom Araya
    Pussan skrev 2019-07-28 22:21:21 följande:

Precis som de senare inläggen här skriver, visst blir man väl kåtare i värmen. Jag är oftast kåt annars också men när termometern når uppåt 30 blir det rent akut. Inte så att jag vill knulla i den värmen men när jag har legat naken eller nästan naken i solen och blivit het så vill jag bara duscha och sedan in i ett rum med ac eller åtminstone en fläkt och få mig en riktig omgång. 

Svalkan av en ac skulle kunna få igång mig...
  • Anonym (Swing for fun)

Blir klart mera sugen i värmen.

Skönt att bo i ett stenhus med en väldigt sval källare när det blir riktigt varmt.

• Gaskarl

Jag blir kåtare av värmen, skulle helst ligga naken i en solstol, lite avskilt nu, och smeka mig själv. Man 56 år

• Marie7

Lite olika lustar i värmen helt klart!

• Anonym (57)

Värmen tar på krafterna. Kan känna ett pirr och blir hård. Men sen ska det bli verkstad och då översköljs jag av orkeslöshet.

Idag är det svalare så ikväll kan det bli verkstad. Har dock gäster så jag har tänk ta med henne på en biltur och ta henne bakifrån ute i naturen!

• Öppenman

Det är lite både och. Jag kan också känna att värmen gör mig kåt och tankarna leds in på sex och jag blir kåt. Däremot är värmen lite hämmande när det väl kommer till alla typer av fysisk aktivitet ;) Duscha svalt tillsammans efter att värmts upp i solen kanske?

• Denni30

Den ökar verkligen.. alltid lite sådär smått kåt och blir så glad av värmen. Solat naken på altanen hela veckan!

Man, 30

• Tom Araya
    Marie7 skrev 2019-07-28 15:57:24 följande:

Precis! Är ni killar eller tjejer?

Man, 46.
  • Grossglanz

Man känner sig skön å småsvullen hela tiden...najst

Svar på tråden Sexlust i värmen