• Matiwe18

Hjälp mig tyda äl-test!

Jag har aldrig fått såhär starkt på äl-test. Hade lite småont runt äggstockarna häromdagen och flytning.

Vad tror ni om testet? Ni brukar ju kunna svara på det mesta :)

Den ljusa bilden är från igår och den som är lite mörkare är från idag.

• Svar på tråden Hjälp mig tyda äl-test!
  • Matiwe18

Nu har jag testat en gång om dagen sen den 23e. Någon med mer erfarenhet som kan säga sitt?

• Bellaa123
    Matiwe18 skrev 2019-07-30 15:50:14 följande:

Nu har jag testat en gång om dagen sen den 23e. Någon med mer erfarenhet som kan säga sitt?

Har du tagit ett graviditetstest? Har du pcos? Isåfall är det vanligt att ha ostabil LH-ökning. Normalt sett ska ökningen bara vara maximal i en-två dagar..
  • Matiwe18

Inte gravid och inte pcos. Märket på testen är Valmed, har inte sett nån annan använda de så kan ju inte jämföra testen heller och se om nån annan haft samma mätningar. Är något av testen ens positivt?

Bellaa123 skrev 2019-07-30 15:57:58 följande:

Har du tagit ett graviditetstest? Har du pcos? Isåfall är det vanligt att ha ostabil LH-ökning. Normalt sett ska ökningen bara vara maximal i en-två dagar..

• Bellaa123
    Matiwe18 skrev 2019-07-30 16:22:00 följande:

Inte gravid och inte pcos. Märket på testen är Valmed, har inte sett nån annan använda de så kan ju inte jämföra testen heller och se om nån annan haft samma mätningar. Är något av testen ens positivt?

Ja jag tycker det är många av dem som jag skulle räkna som positiva.. skumt!! Prova med clearblues digitala test? :)
  • Matiwe18

Ska göra det nästa månad om det inte blir något av denne gång! :)

Bellaa123 skrev 2019-07-30 16:26:35 följande:

Ja jag tycker det är många av dem som jag skulle räkna som positiva.. skumt!! Prova med clearblues digitala test? :)

• FH24

Skulle nog säga att alla är positiva. Har du tagit ett graviditetstest nyss? Gör det annars :) ÄL-test kan reagera positivt på graviditet och blödning kan man få runt mensen så att man tror att det m

• FH24

Mensen som kommit. (Råkade skicka innan jag var klar)

• Matiwe18

Tog ett igår em men det var blankt. Ska testa imorgon bitti istället, men ifall äl var runt den 26-27 när tempen dippa så lär det ju inte synas än :/

FH24 skrev 2019-07-30 16:41:29 följande:

Skulle nog säga att alla är positiva. Har du tagit ett graviditetstest nyss? Gör det annars :) ÄL-test kan reagera positivt på graviditet och blödning kan man få runt mensen så att man tror att det m

• FH24

Åh då vet jag inte, aldrig sett att de varit positiva så länge. Men säkert ÄL då alternativt att du behöver testa med morgonurin :) Lycka till :)

Svar på tråden Hjälp mig tyda äl-test!