BF April 2020
Hej hopp alla! Första gången på FL för mig =) 39 år, bor i Mölndal, väntar barn nr 3 och bf 5 april. Gjorde Nipt idag efter 2 kub där liten inte ville samarbeta =) Nervös väntan på resultat nu....
Hej hopp alla! Första gången på FL för mig =) 39 år, bor i Mölndal, väntar barn nr 3 och bf 5 april. Gjorde Nipt idag efter 2 kub där liten inte ville samarbeta =) Nervös väntan på resultat nu....
Idag gjorde jag ultraljud för första gången för kub-test. Så häftigt och surrealistiskt att se en liten människa röra sig där inne!
Jag har bf 24 april så är i 12+4 idag. Men jag har tidigare räknat med två dagar längre cykel (vilket är snittet). Men bm mätte två gånger idag och första gången blev det som jag tyckte (12+2) men sen mätte hon igen och det blev 12+4, och eftersom det var det som redan stod i systemet så flyttade hon mig inte.
Har ni gått upp mycket i vikt? För jag är lite orolig över att jag inte gått upp alls (kanske 0.5 kg men känns som felmarginalen). För jag har inte heller mått så illa och har inte kräkts alls, så tänker att jag borde gå upp i vikt?