Anonym (S.J) skrev 2019-10-14 09:10:54 följande:
Jag var beräknande den 20 April, men på senaste ultraljudet såg dom att jag var längre gången. Så har bf den 4 April!
Dock var mitt sockervärde alldeles för högt så imorgon ska jag dit på glukosbelastning. Normalt ska man ligga på 5.0 och jag låg på 8.2, så bm är orolig över att jag kan ha drabbats av gradivitetsdiabetes. Men det är bara att kämpa, kämpa!
Att vara gravid är en av de jobbigaste sakerna jag någonsin varit med om. Känner inte alls den där lyckan som alla andra verkar känna. De är inte skönt att vara gravid, inte kul heller för den delen. Vill bara att den ska komma ut omedelbart så jag slipper vara gravid
Känner inte heller någon glädje över att vara gravid. Haft 10 dagars uppehåll med att kräka men igår och idag var de dags igen.. skönt för dig att du blev fram skjuten då kan du räkna av lite dagar snabbare haha
Jag gjorde nipt test förra veckan och väntar på resultat. När jag få se att allt stämmer och könet hihi tror jag psyket kommer må lite bättre. Jag hoppas de iaf. Haha är bara i vecka 12 :( Lång bit kvar...