DVQ skrev 2019-11-09 21:54:52 följande:
Vilken extremt otrevlig ton du har. Jag har bemödat mig att bemöta dig respektfullt så jag kan inte se varför det ska vara nödvändigt.
När det gäller panderix är det konstaterat i efterhand att det inte testades lika väl som andra typer av vaccin. Det fanns inte tid till det. Det är inte att rapa upp saker, det är att konstatera fakta.
Sedan undrar jag också varför vi ska lita mer på dig och din antivax-propaganda än på hela den samlade vetenskapen?
Men visst, alla får göra som de vill. Se bara till att hålla dina ovaccinerade barn borta från öppna förskolor och förskolor där mitt barn vistas.
Eftersom du vacccinerar dina barn får du förklara hur ovaccinerade skulle vara en risk för vaccinerade?
Haha det är bevisat att ovaccinerade barn är friskare än vaccinerade. Sen jag helt slutade med vaccin för mina barn är de inte längre sjuka. Alla andra går runt och är sjuka men inte mina barn! Jag säger bara en sak ta reda på vaccin innehåller. Sen om ni vill spruta in gifter i era barn. Låt mig inte hindra er!