BF April 2020
känner precis som du. Blev inte alls lika glad som med de förSta 3 (!!!) men nu har det gått en vecka sen vi fick reda på graviditeten och det känns iaf lite bättre. Men tankarna snurrar, orkar vi? Barnen är födda 12, 14 och 17. Första barnet har Npf och förlossningarna har inte varit problemfria, vågar jag ens föda igen?! Hade placenta accreta sist, förlorade 2 liter blod.. gaah så mycket tankar...
Grattis! :)
Jag har inga symptom förutom trög mage (tips mottages gärna för att motverka det!!!) och den fruktansvärda tröttheten som slår omkull mig titt som tätt :)
Detta är också vårt fjärde barn, Min yngsta är 2 år (kommer vara nästan 3 när denna kommer) och min äldsta kommer att vara 8 då. Känner lite lätt panik och har svårt att ta in det också. Har inte än känt den där euforiska glädjen som jag haft tidigare gånger, och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Är det ett dåligt beslut att behålla om jag inte är jätteglad över det just nu? (så går mina tankar ibland) det är så mycket praktiskt. Men samtidigt så vill jag ju detta. Det växer ju liksom en ny människa i mig.. en del av mig som jag vet att jag kommer att älska. Men ja, äh nu blev det bara massa trams men min tankeverksamhet och mina känslor är lite kaos :)