BF April 2020
Plussade svagt svagt redan på Äl+8 och sedan har det stegrat. Idag på Bim tog jag cb digital och det visar gravid 2-3 v . Så glad, har bf 17 april enligt mina beräkningar
Plussade svagt svagt redan på Äl+8 och sedan har det stegrat. Idag på Bim tog jag cb digital och det visar gravid 2-3 v . Så glad, har bf 17 april enligt mina beräkningar
Någon mer med kraftigt illamående? Är i vecka 6+6 och känns som jag ska spy hela tiden. Får inte i mig nån vidare mat då jag inte är sugen på något. Ligger jag ner går de bra men så fort jag reser mig upp så får jag kväljningar o känns som jag ska spy. Hur lindrar man detta illamående? ????
Här är man i v7 (6+4) trött och andfådd, rapar och mår illa hela dagarna och har svårt att äta, jättejobbigt att allt handlar om mat, vilken mat man bara fixar att äta etc. och hur man ska stå ut en hel dag, samtidigt jobba. Bokade in ett privat VUL när jag gått in i v.8+0 vill se att den lille är ok. Längtar dit!
Idag var jag på privat vul, fick se den lille med sitt pickande hjärta så nu har det smällt in att det är en liten i magen blev tillbaka flyttad 3 dagar så är i v 7+6 enligt mätningarna
Hej! Här hoppar jag in. Gravid med andra barnet BF 29 april. I V 9 just nu. Varit hemma hela denna veckan från jobb och antagligen sjukskriven nästa vecka. Mår så dåligt. Kan knappt äta, mår illa hela tiden och spyr en del. Natt o dag. Min teori är att jag väntar en flicka, med sonen mådde jag hur bra som helst. Hade ett litet sammanbrott i sängen innan, var så trött på att leva så här. Men man får intala sig själv att de är så värt de när dom små är här :)
Köpte en doppler idag, är i v 11+6 och hörde hjärtljuden ganska snabbt. Nu kan man pusta ut och se fram emot kub om en vecka.
Oh funkar de så tidigt? är i v 12+1 och är så nojig hela tiden. Har kub nästa vecka men vore så skönt att kunna höra hjärtljud hemma också! Vilket märke har du? :)
Hej! Nä inte än. Var inne på bedömning igår för igångsättning( kroppen var inte redo) ska in på fredag igen för bedömning. Är 38+6 idag, har bf den 22/4. Har fått beviljat igångsättning då mina 2 förlossningar har gått så fort( är rädd att inte hinna in denna gång) längsta jag varit gravid innan är till v.38+6 så stor chans är att det sätter igång snart. Längtar!