BF April 2020
Hej plussade på ÄL+10 är idag på ÄL +16 bim -1
BF 26/4 jag följer gärna med här :)
Hej plussade på ÄL+10 är idag på ÄL +16 bim -1
BF 26/4 jag följer gärna med här :)
Lite testoman varning :p
.
Samma märke tento testa supertidigt från ÄL +11 till idag ÄL+16 bim -1 :)
Jag är 36. Jag ska nog diskutera med mvc om hur det funkar innan jag bestämmer mig om jag gör kub-test eller ej:)
Att göra det eller vad det är för nåt?:)
Jag vet att de allra flesta sådana test inte visar något fel, men vill ändå vara säker.
Hej,
Plussade supersvagt igår och tror jag är på bim-1 idag. Ammar fortfarande min son är ett år gammal så min mens har varit oregelbunden.
Har lite svårt att smälta nyheterna men är självklart suuuperglad i överlag.
Vet inte riktigt när bf blir men skulle vilja säga slutet på april, början på maj.
Har mått så illa och varit sängliggandes och tom spytt ett par gånger redan. Jag har även känt vad jag tror är foglossning.
Känner inget hunger, fått avsmak för en del maträtter och godis bla.
Är väldigt sugen på chips däremot, något jag aldrig annars blir sugen på.
Vad har ni får symtom?
Hur många barn har ni?
Själv blir detta det fjärde för oss.
känner precis som du. Blev inte alls lika glad som med de förSta 3 (!!!) men nu har det gått en vecka sen vi fick reda på graviditeten och det känns iaf lite bättre. Men tankarna snurrar, orkar vi? Barnen är födda 12, 14 och 17. Första barnet har Npf och förlossningarna har inte varit problemfria, vågar jag ens föda igen?! Hade placenta accreta sist, förlorade 2 liter blod.. gaah så mycket tankar...
Men fick du inga extra ultraljud för att se om den vuxit fast andra ggn? Läst att man ska kunna se det med ultraljud?! Risken finns ju att det händer igen så jag är också inne på KS.. Men känner mig så kluven..