BF April 2020
Hej! Vi har en knappt 10 månaders hemma och lyckades gå och bli väldigt oplanerat gravida... Skulle fått min mens söndag 4/8, den är aldrig sen. När den inte kom tog jag först ett test på måndagen som solklart var negativt. Tog sen ett till onsdag morgon som jag upplevde ett svaaaaagt streck på men som min man inte kunde se alls. Därför köpte jag ett digitalt test på torsdagen och gjorde det på em och då visade det positivt. När jag väntade min första son så fick vi superstarka streck omedelbart, så jag upplever det som lite konstigt. Det gör mig nojig och jag tänker att det är något fel iom att det var så svårt att få tydligt besked. Har aldrig fått ett mf eller ma, men går nästan konstant och tänker på det. Jag har dock väldigt starka symptom, den vanliga tröttheten men även ett helt enormt illamående, kände nästan ingenting av det förra gången men nu är det helt galet.
BF är 12 april och jag vill gärna vara med i fb-gruppen, jag har skrivit till ts! Är helt ny på familjeliv, bara läst men aldrig skrivit förut.