• Sabbrina

Lesbiska kk

Jag är en gift kvinna som har alltid fantaserat om att ha tjej sex. Jag har aldrig haft tjej sex????. Var och hur hitta man lesbiska kk?

• Svar på tråden Lesbiska kk
  • Anonym (BBW)
    Saga3 skrev 2019-07-31 18:53:07 följande:

Jag finns utanför Lund i skåne och vill gärna ha kontakt med någon som har samma längtan som jag efter att ha sex med en tjej.......

Rena kontaktannonser är inte tillåtna på FL.
  • Anonym (Kvinna44)
    Giftskåneman skrev 2019-08-01 06:57:18 följande:

Är alla som söker här gifta?

Nej, jag är singel
  • Emmca

Handlar det om att testa lite så fråga nån kompis/väninna. Alltid nån som är lika nyfiken.

• Giftskåneman
    Emmca skrev 2020-02-26 08:29:22 följande:

Handlar det om att testa lite så fråga nån kompis/väninna. Alltid nån som är lika nyfiken.

Kan det inte bli väldigt fel också?
  • Emmca
    Giftskåneman skrev 2020-02-26 08:58:31 följande:
    Kan det inte bli väldigt fel också?
    Hur menar du?
  • Giftskåneman
    Emmca skrev 2020-02-26 09:17:28 följande:

Hur menar du?

Jo, vem vet, kompisen kan ju tycka du är äcklig och sjuk i huvudet
  • Emmca
    Giftskåneman skrev 2020-02-26 09:32:54 följande:
    Jo, vem vet, kompisen kan ju tycka du är äcklig och sjuk i huvudet
    Ja det gäller att fråga rätt. Prata lite lätt om det först och se hur inställningen är. Snirkla sig fram innan man ställer frågan.
  • Giftskåneman
    Emmca skrev 2020-02-26 09:38:58 följande:

Ja det gäller att fråga rätt. Prata lite lätt om det först och se hur inställningen är. Snirkla sig fram innan man ställer frågan.

Jo försiktigt är nog melodin
  • Anonym (Kia)

Du har alltså tänkt vara otrogen?

• Annie952

Är också intresserad av att prova på att ligga med en tjej men vet inte vart man ska leta? Vill inte heller fråga kompisar

• Giftskåneman
    Annie952 skrev 2020-02-27 12:52:33 följande:

Är också intresserad av att prova på att ligga med en tjej men vet inte vart man ska leta? Vill inte heller fråga kompisar

Nä kan bli väldigt fel då
  • Fnissnet
    Annie952 skrev 2020-02-27 12:52:33 följande:

Bodycontact finns alltid, där kan man lägga upp och svara på annonser tex. Jag har hittat några tjejer här på familjeliv också
  • Giftskåneman
    Fnissnet skrev 2020-02-27 15:03:24 följande:

Bodycontact finns alltid, där kan man lägga upp och svara på annonser tex. Jag har hittat några tjejer här på familjeliv också

Grattis
  • MrFlex
    Anonym (BBW) skrev 2019-07-31 19:23:28 följande:
    Rena kontaktannonser är inte tillåtna på FL.
    Det är ju därför alla gör som TS, dvs skapa en tråd där man låtsas fråga efter andra siter fast man egentligen just gjord en kontaktannons här:D
Svar på tråden Lesbiska kk