Lesbiska kk
Jag är en gift kvinna som har alltid fantaserat om att ha tjej sex. Jag har aldrig haft tjej sex????. Var och hur hitta man lesbiska kk?
Jag är en gift kvinna som har alltid fantaserat om att ha tjej sex. Jag har aldrig haft tjej sex????. Var och hur hitta man lesbiska kk?
Jag finns utanför Lund i skåne och vill gärna ha kontakt med någon som har samma längtan som jag efter att ha sex med en tjej.......
Är alla som söker här gifta?
Är alla som söker här gifta?
Nej, jag är singel
Är tråden död
Handlar det om att testa lite så fråga nån kompis/väninna. Alltid nån som är lika nyfiken.
Handlar det om att testa lite så fråga nån kompis/väninna. Alltid nån som är lika nyfiken.
Hur menar du?
Ja det gäller att fråga rätt. Prata lite lätt om det först och se hur inställningen är. Snirkla sig fram innan man ställer frågan.
Du har alltså tänkt vara otrogen?
Är också intresserad av att prova på att ligga med en tjej men vet inte vart man ska leta? Vill inte heller fråga kompisar
Är också intresserad av att prova på att ligga med en tjej men vet inte vart man ska leta? Vill inte heller fråga kompisar
Bodycontact finns alltid, där kan man lägga upp och svara på annonser tex. Jag har hittat några tjejer här på familjeliv också