Inlägg från: Anonym (---) |Visa alla inlägg
  • Anonym (---)

Han vill inte ha barnet!

Anonym (figaro) skrev 2019-07-19 18:20:34 följande:

varför din man inte steriliserat sig.

+1

Sen att han redan nu när barnen är 2 och 5 längtar till att dom är självständiga pekar väl på hur han är som pappa, så vill du ha barnet behåll barnet, han verkar ju inte direkt njuta av sin papparoll ändå men var beredd på att ta ansvaret själv ochdå kan du ju lika gärna flytta
  • Anonym (---)
    Anonym (Förkrossad) skrev 2019-07-19 19:36:08 följande:
    Snacka om att dra förutfattade meningar på typ ingen information? Är väl inte konstigt att känna att det är skönt när bebistiden är över. Han är en fantastisk pappa till våra barn, vart hemma med dom mer än jag har varit så kunde inte bett om en bättre pappa. Det jag efterfrågade var hur det gått för par i liknande situation, inte påhopp från något troll som ber mig flytta utan att ha en aning om hur våra liv är mer än en situation... Suck alltså.
    Vi går ju på den information som du ger oss

Och om man redan vid 2 års ålder på barnet längtar tills dom ska bli självständiga så är det inte direkt pappamaterial

men det är som vanligt, manklagar på mannen men sen när andra klagar och visar på mer problem då går man i försvar och mannen är minsann sååååå bra, nej han låter inte bra men det är ju du som valt detta fantastiska pappaämne, tyvärr väljer inte barn vilka deras föräldrar ska bli
Svar på tråden Han vill inte ha barnet!