Inlägg från: Maddebuse |Visa alla inlägg
  • Maddebuse

Vad ska jag göra

Solarn skrev 2019-07-23 13:18:44 följande:

Vad sysslar du med? Du är uporörd över att bli kallad svin men kallar själv andra för "äcklig bitch". Det är ingen bra look för dig.

På något sätt har du intalar dig själv att du är offret här, det är du inte. Du har varit otrogen mot din sambo och svikit din bästa vän, du har dessutom gått över gränsen tidigare, inte bara med denna mannen utan med andra män också. Handlingar får konsekvenser och nu är det dags för dig att ta dina konsekvenser. Det är dags att växa upp nu.

Jag borde sätta henne på plats! Hon kan i te bara komma och läxa upp mig och sen dessutom kalla mig för svin.

Som sagt hatar konsekvenser och gör allt för att komma undan dom
  • Maddebuse

[quote=79778820][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 17:35:55 följande:[/quote-nick]

Den här tråden kan inte vara sann. Jag har svårt att tro att nån kan bete sig så jävla svinigt mot någon.

Och därtill inte fatta att det är hennes fel. Du sitter bara och hittar på för att provocera och vill ha reaktioner. Har du så jävla tråkigt?!

Sista idioten är inte född än.

[/

Träffa mig irl så bevisar jag att allt är sant! Så istället för du hoppar på om att jag ljuger om detta så träffa mig.

• Maddebuse

[quote=79779057][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 19:26:17 följande:[/quote-nick]

Vart bor du?

[/

Göteborg, kom då

• Maddebuse

[quote=79779055][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 19:24:58 följande:[/quote-nick]

Just de här svaret gör att man har väldigt svårt att tro att det är sant

[/

Bara för att jag inte gillar konsekvenser så ljuger jag? Som sagt kom till mig så bevisar jag

• Maddebuse

[quote=79779059][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 19:27:32 följande:[/quote-nick]

Men vad tänkte du på? Du måste ju ha förstått att de blir konsekvenser av ett sådant handlande...?

[/

Va ju inte meningen att bli påkomna så konsekvenser fanns inte

• Maddebuse

[quote=79779118][quote-nick]Anonym (Jablå) skrev 2019-07-23 19:54:48 följande:[/quote-nick]

Haha okej. Så du kallar det respekt att skicka snuskiga sms med andra killar bakom din sambos rygg? Knappast. Du respekterar honom inte och behandlar honom som skit. Hoppas han nu inser att han är värd bättre.

[/

Jag kanske vill vara lite snuskig! Något problem? Gjorde en hel del

med honom också.

Men just nu vill han inte veta av mig

• Maddebuse

[quote=79779404][quote-nick]Anonym (Jablå) skrev 2019-07-23 21:37:26 följande:[/quote-nick]

Förstår honom.

[/

Varför är du så elak? Hoppas att din kille är otrogen mot dig

• Maddebuse

[quote=79779508][quote-nick]Anonym (Troll terminator) skrev 2019-07-23 22:13:01 följande:[/quote-nick]

Eller hur...

Antingen ett troll som vill ha bekräftelse, eller den största idiot, svin, psykopat, narcissist som gått i ett par skor. Men det första alternativet är nog det troliga med 99%...

[/

Tydligen så har du 99% fel. Grattis

• Maddebuse

[quote=79779555][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 22:25:41 följande:[/quote-nick]

Ja, verkligen. Usch vilken otrevlig personlighet.....:(

[/

Jag är ett värdelöst äckel enligt dig?

• Maddebuse

[quote=79779549][quote-nick]Anonym (FYI) skrev 2019-07-23 22:23:50 följande:[/quote-nick]

Var i Göteborg bor du?

Börjar sommarlovet bli tråkigt?

[/

Du får reda på vart jag bor när jag vet att du ska möta mig! Jasså är du så liten så du har sommarlov?

• Maddebuse
    Anonym (Jablå) skrev 2019-07-24 03:01:56 följande:

Min man va otrogen, jag slängde ut honom. Och så mycket lyckligare jag blev utan honom. Människor som är omogna, respektlösa, som går bakom ryggen på mig och ljuger behöver jag inte i mitt liv. Så ja, jag förstår din sambo. Min exman insåg utminstånde att det var han som gjort fel och tog ansvar för konsekvenserna. Du kan inte ens göra det.

Jag har sagt flera ggr att jag vet att de var fel och att jag känner mig som ett svin. Jag har bett dom om ursäkt men istället blir jag kallad för svin och äckel, vilket gör ont att höra från dom. Däremot har jag inte mod att sitta och ha ett samtal och bli konfronterad. Jag kanske är lite feg!?

Men sen när bla du säger att jag både är svin, äcklig,lögnare mm. Gör inte saken bättre! Varför sparka på någon som redan ligger?

Kan förstå din man att han var otrogen om du är såhär du är i irl?
  • Maddebuse

[quote=79780151][quote-nick]Anonym (Jablå) skrev 2019-07-24 08:20:10 följande:[/quote-nick]Hoppas din sambo går vidare och bli lycklig utan dig. Förhoppningsvis så växer du också upp nån gång och kan respektera din partner. Lycka till.[/

Vadå växer upp? Slutspillet behandla mig som om jag vore en barnrumpa

Svar på tråden Vad ska jag göra