Inlägg från: Anonym (Carina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carina)

Vad ska jag göra

Den här tråden kan inte vara sann. Jag har svårt att tro att nån kan bete sig så jävla svinigt mot någon.

Och därtill inte fatta att det är hennes fel. Du sitter bara och hittar på för att provocera och vill ha reaktioner. Har du så jävla tråkigt?!

Sista idioten är inte född än.

• Anonym (Carina)
    Maddebuse skrev 2019-07-23 17:23:56 följande:

Jag borde sätta henne på plats! Hon kan i te bara komma och läxa upp mig och sen dessutom kalla mig för svin.

Som sagt hatar konsekvenser och gör allt för att komma undan dom

Just de här svaret gör att man har väldigt svårt att tro att det är sant
  • Anonym (Carina)
    Maddebuse skrev 2019-07-23 17:49:08 följande:

[quote=79778820][quote-nick]Anonym (Carina) skrev 2019-07-23 17:35:55 följande:[/quote-nick]

Den här tråden kan inte vara sann. Jag har svårt att tro att nån kan bete sig så jävla svinigt mot någon.

Och därtill inte fatta att det är hennes fel. Du sitter bara och hittar på för att provocera och vill ha reaktioner. Har du så jävla tråkigt?!

Sista idioten är inte född än.

[/

Träffa mig irl så bevisar jag att allt är sant! Så istället för du hoppar på om att jag ljuger om detta så träffa mig.

Vart bor du?
  • Anonym (Carina)

Men vad tänkte du på? Du måste ju ha förstått att de blir konsekvenser av ett sådant handlande...?

• Anonym (Carina)
    Anonym (Troll terminator) skrev 2019-07-23 22:13:01 följande:

Eller hur...

Antingen ett troll som vill ha bekräftelse, eller den största idiot, svin, psykopat, narcissist som gått i ett par skor. Men det första alternativet är nog det troliga med 99%...

Ja, verkligen. Usch vilken otrevlig personlighet.....:(
Svar på tråden Vad ska jag göra