Zussie38 skrev 2019-07-24 17:58:06 följande:
Hela denna tråden är guld värd, jag kommer att printa ut den!
Varför?
Jo, för den visar att NI är HELT korkade, jäkla idioter, och obildade knäpp svenskar som ENBART verkar ha koll på den svenska kulturen!
Det är EXAKT som så kallade WT i småhålor i Alabama, som har NOLL koll på något annat än deras delstad, i bästa fall landet. Något annat finns inte för dem. NI är PRECIS likadana!
OM svärmor nu har judiska rötter så borde hon väl för f-n känna igen ett traditionellt Israeliskt namn som betyder Lion of God, och ÄVEN är en benämning av staden Jerusalem, kan hon inte detta utan associerar till en gammal Disneyfilm så är hon MER än totalt slut i batterierna. OM dem historian är sann det vill säga.
Jag gillade inte sverige innan, varken landet, vädret, politiken, folket, värderingar, traditioner och så vidare...
Nu AVSKYR jag det!!!
Hade jag skrivit vad jag tycker och känner om er just nu, då hade jag nog blivit avstängd från denna sidan för all evighet!
SKÄMS!!!
Men du kära vän fick en plats bland folk som har sitt påbrå i vikingar, som gav dig ett samhälle i frihet och demokrati i ett land som haft fred i 200 år. Vem gav dig platsen och möjligheten i detta land där du föraktar landets folk?