• Lilyje

Hans son slår och biter min barn

Som jag ser det har du tre val.

1, ni träffas på barnfria veckor.

2. Du sätter dina barn först och avslutar relationen.

3. Du ger boendet av dina barn till pappan och har som bara varannan helg eller annat när din killes barn inte är hemma. (Med andra ord, sätter din kille först)

Oavsett så ska inte dina barn behöva lida för att din killes barn inte kan uppföra sig.

M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Lilyje

[quote=79772177][quote-nick]jrockyracoon skrev 2019-07-20 13:52:45 följande:

Naturligtvis ska TS lämna om det visar sig att barnen far illa, efter inledande insatser. Men det här har inte pågått länge.[/quote]

Får man fråga hur många gånger TS barn ska bli utsatt för våld innan du anser att det räcker? 5-7 gånger tycker jag är 4-6 gånger för mycket, skulle någon skada mina barn så skulle denne personen inte komma i närheten av mina barn igen förens dess vårdare kunde garantera 110% att mina barn inte blir utsatta igen.

Varför är det ok för TS barn att bli utsatta bara för att särbons barn har diagnos? Är det inte bättre att skydda barnen och enbart träffas utan alla barn?

Visst, barn med diagnos ska ha anpassning, men inte på bekostnad av andra barns hälsa och välmående.

M 2010 | B 2017 | A 2019
Svar på tråden Hans son slår och biter min barn