Inlägg från: Anonym (Seriöst?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Seriöst?)

Hans son slår och biter min barn

Men seriöst ts, varför vill du göra din barn så här illa?
    Om du nu inte är kapabel att ta hand om dina barn o göra det som är bäst för dem, lämna bort dem på heltid. Finns inte deras pappa?
    Pojken mår ju inte bra att ni bor där o det tillsammans med ev diagnos, stackars ungar.

Pojken behöver lugn o ro, bli utredd o få hjälp o stöd likaså föräldrarna, dina barn behöver en vuxen o ansvarsfull mamma som tar hand om dem o skyddar dem.
    Sätter sina barn främst.
    Annat är dåligt. Kär....varför ska dina barn behöva fara illa för att du inte kan stå på egna ben?
    O ett halvår? Hur lång tid gick det innan ni flyttade ihop? Eller menade du att ni flyttade ihop efter ett halvår?

Nä, fy på dig ts, detta är allt ett fall för soc.

• Anonym (Seriöst?)
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-07-20 02:22:00 följande:
    Vi bor inte tillsammans, vi har prövat att umgås tillsammans med barnen vid 5-7 tillfällen. Trots konstant bevakning har utfall som vi inte kunnat förutse skett. Jag tycker du ska börja med att läsa inlägget jag precis skrev ovanför ditt.

Därefter tycker jag att du ska fundera över hur du påverkar människor när du skriver saker som ?ni är ett fall för socialtjänsten?. Socialtjänsten hade kunnat göra livet bättre för så många barn om det inte var tabubelagt för föräldrar att söka sig dit för stöd.
    Varför skäms du för att du behöver hjälp med att fatta att dina barns bästa alltid ska gå före? Det är inget skamligt att be om hjälp eller lämna ifrån sig sina barn för att man inte vet bättre.
    Du tvingar dem att umgås med någon som inte får det stödet han behöver o ingen, förutom du då, mår bra av det.
    Antar att det är ok att andra vuxna slår o biter dig?
    Är du inte kapabel att tan hand om dina barn på bästa sätt så är soc ett alternativ om nu inte pappan kan/vill ta hand om sina barn.
Svar på tråden Hans son slår och biter min barn