Inlägg från: Anonym (Skitunge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skitunge)

Hans son slår och biter min barn

Jag hade inte varit tillsammans med en dörrmatta till man som inte kan uppfostra sin akitunge och tillåter att han misshandlar mina barn. Och jag har själv barn med både adhd och autism men skillnaden är att jag uppfostrar dom. Adhd och AU ÄR INGEN ursäkt för att få bete sig illa och göra andra illa.

• Anonym (Skitunge)

Ts hade du levt med en man som slår och biter dina barn? Varför funderar du ens på det nu? Dom blir MISSHANDLADE och är rädda och du funderar på hur du ska göra. Allvarligt?! Dina barn måste komma först.

• Anonym (Skitunge)
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-07-18 20:59:00 följande:
    Nej, då missuppfattar du. Han förhåller sig till dom riktlinjer han får till sig, de verktygen han får från nuvarande stödfunktioner. De är inte klara med utredningen. Anledningen till att jag inte genast säger tack och adjö är att han inte vet vilka verktyg som kommer tillhandahållas och vilken eventuell medicinering som kan hjälpa och hur utfallet av det blir.
    Och du tror på allvar att detta beteende ska sluta över en natt? Dina barn ska alltså bli misshandlade i minst 2 år framåt för att du inte vill inse att deras trygghet måste komma först. Skrämmande och stackars barn.
Svar på tråden Hans son slår och biter min barn