Inlägg från: Anonym (Sebben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sebben)

Jag har blivit med mansbebis

Anonym (omoderlig) skrev 2019-07-12 16:12:07 följande:

Jag har blivit med mansbebis

Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

Vad är era bästa råd?

Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:31:36 följande:

Jag glömde ju mitt bidrag till tråden, var tvungen att torka mansbebistårar på golvet här i tråden.

Jag hade lämnat mansbebisen till återvinningcentralen, med lite tur kan skräpet sen bli något bra.

Haha, Är det nån sorts arbetsläger med taggtråd och s k duschrum som du m fl trevliga icke-humanister förordar eller har ni redan byggd dem och fyllt dem med såna som oss som försöker ge råd och se djupare än ylanden om fördomar om oss som inte har samma egenskaper som du?

Detta är verkligen Sveriges största satirsajt. Lika kul varje dag.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:56:02 följande:

Vi har inte duschrum vi har en pool fylld av mantears från mansbebisar 

Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*

Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.

Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Tihi) skrev 2019-07-14 18:00:38 följande:

Det är lustigt, arga kvinnor är något dåligt. Arga kvinnor är rabiata, flator, galna m.m.

Arga män ska man LYSSNA på, de inger respekt och har något VIKTIGT att förmedla.

Ja vi kvinnor är arga som fan, det skulle ni killar också vara om ni blivit diskriminerade, förlöjligade, våldtagna och misshandlade i århundraden, i de flesta fall utan att få upprättelse.

Ja, det är ju helt förskräckligt. Vad ska hända med oss killar nu? Jag trodde att man bara var ansvarig för sina egna handlingar?
Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis