Anonym (MANSBEBISAR) skrev 2019-07-14 14:56:02 följande:
Vi har inte duschrum vi har en pool fylld av mantears från mansbebisar
Forumet är fullt av trådar där män hatar på kvinnor, homosexuella, invandrare,. relligösa men det är alltså en tråd där man driver med lata män som gör er så kränkta? Hur kommer det sig..? *ler sött*
Tro mig, är varken lat eller lättkränkt, gråter inte en skvätt för dig. Din tråd visar ju tydligt varför debattklimatet håller sådan låg nivå. Tycker du att dina inlägg är begåvat analytiska och att du ger bra råd? Din egen debattstil bidrar väl till precis det problem du säger dig bekämpa. Hur mycket invektiv har du inte öst på mig helt onödigt? Du ser sandkorn i din nästas ögon men inte grandet i ditt eget.
Oavsett personliga egenskaper bör vi bemöta varandra respektfullt. Jag hoppas du ändrar dig. Nu slutar jag bemöta dig, det känns tröttsamt och leder inte framåt. Framför allt fåt TS inga råd, även om jag nog skulle råda den unge mannen att starkt och självständigt skaffa sig en eller flera nya mer respektfulla kärlekspartners. Jag gissar att du inte är intresserad av honom om jag förstått dina många invektiv rätt?