Kolla på tv2 just nu
Ok, så, är det någon som kan återberätta vad han sa lite enkelt? Jag ser ju aldrig på TV..... har inte ens en kanalväljare....
Ok, så, är det någon som kan återberätta vad han sa lite enkelt? Jag ser ju aldrig på TV..... har inte ens en kanalväljare....
[quote=79744774][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-07-08 20:35:50 följande:[/quote-nick]Ok, så, är det någon som kan återberätta vad han sa lite enkelt? Jag ser ju aldrig på TV..... har inte ens en kanalväljare....
[/
Sanningen om att de som byggde det här landet ska omhändertas och att babbarna i gängen ska ut.
Hur kan det vara gfel?
Nej men du tycker ju uppenbarligen det eftersom du försvarar de onda och kränker våra hjältar
[quote=79745469][quote-nick]AniieeHär skrev 2019-07-09 01:35:55 följande:[/quote-nick]Vad har du rökt, och får jag smaka?[/
Ingenting, motargumentera eller var tyst. Ni som röstar vänster kan verkligen inte argumentera. Ni är så förbannat känslostyrda och blundar för det faktum att dessa gäng består av babbar som inte har något i det här landet att göra.
Likadant är ni så förbannat känslostyrda att ni tycker att de som anslutit till IS och halshuggit folk ska få en ny chans.
Vakna upp! De har förbrukat sin chans, det är vänsterpacket och de rödgröna som är de onda. SD och högern är hjältarna.