Vem gjorde fel?
Båda. Det är ohyfsat att bara bjuda 1 syskon av 3 , men lika ohyfsat att våldgästa kalas mm.
De borde ha tackat nej istället.
Båda. Det är ohyfsat att bara bjuda 1 syskon av 3 , men lika ohyfsat att våldgästa kalas mm.
Tre skulle ju innebära att föräldrarna skickade över alla tre barnen.
Båda. Umgås man tätt bjuder man alla syskon, framförallt utesluter man inte bara en. Men det är också fel att gå emot en inbjudan.
Alla som umgås.
Då får man göra plats. Det är rent hyfs och folkvett. I ts står att familjerna umgås. Barnen är dessutom i nära ålder.
Men whatever. Du vet vad jag menar och jag vet vad jag menar. Precis, det finns regler. Oskrivna seder. En säger att man inte utesluter hur som helst. Var har jag skrivit att jag tar med extragäster? I mitt första inlägg skrev jag tydligt att också det är fel.
Men whatever. Du vet vad jag menar och jag vet vad jag menar. Precis, det finns regler. Oskrivna seder. En säger att man inte utesluter hur som helst. Var har jag skrivit att jag tar med extragäster? I mitt första inlägg skrev jag tydligt att också det är fel.